ladisČlen Přidáno
před 10 letNejsem expert přes elektro, proto se mi nesmějte. Jsem v kempu a ráno borec nemohl nastartovat a sháněl start. kabely. Všichni víme, o co jde. Napadlo mne tedy, když jezdím do kempu kde je všude 230V, jestli by teoreticky nešlo přes nějaké zařízení nastartovat auto právě s použitím těch 230V. Prostě zapojit toto zařízení do zásuvky na 230V a z něj např ony startovaci kabely přímo na auto, které má vybitou baterii. Doufám, že jsem to napsal srozumitelně.
_P_H_Člen Přidáno
před 10 letCitovat
ladis napsal:
Nejsem expert přes elektro, proto se mi nesmějte. Jsem v kempu a ráno borec nemohl nastartovat a sháněl start. kabely. Všichni víme, o co jde. Napadlo mne tedy, když jezdím do kempu kde je všude 230V, jestli by teoreticky nešlo přes nějaké zařízení nastartovat auto právě s použitím těch 230V. Prostě zapojit toto zařízení do zásuvky na 230V a z něj např ony startovaci kabely přímo na auto, které má vybitou baterii. Doufám, že jsem to napsal srozumitelně.
Nějaké zařízení se jmenuje: Nabíječka akumulátorů. Velké nabíječky mívájí tuto startovací schopnost. Obejděte kemp a poptejte kabely nebo nabíječku (možná jste už udělali). I s kabelama budete muset dlouho "nabíjet" totálně vybitý akumulátor. Taky záleží jaké auto má vybitou aku. Abyste nestartovali přes slabé kabely dodávku malým osobáčkem.
Pokud jste v kempu někde ve městě a poblíž je autobazar, tak tam většinou nabíjecí agregát se startovací funkcí mají. Ale i takto to není ihned.
Jeep Commander, Hobby De Luxe 540,
Upravil _P_H_ dne 27.08.2014 17:45,
před 10 letladisČlen Přidáno
před 10 letNemám na myslim nabíjení - okamžité nastartování!
Samozřejmě že "něco" existuje. V práci tomu říkáme startovací vozík.
Připojíš na 220V,nebo podle provedení na 380V a z druhé strany jdou silné startovací kabely,které připojíš na baterii startovaného vozidla.
Dokážeme takhle nastartovat Tatru,nebo i bagr Caterpilar.
Existuje asi spousta různých typů,ale už z hovorového pojmenování "startovací vozík" vytušíš,že sebou do kempu ho nejspíš nikdo nevozí...
Radovan,Zuzana,Peugeot Partner,Coachman Pastiche
Zdenek a AlenaČlen Přidáno
před 10 letZdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
Upravil Zdenek a Alena dne 27.08.2014 18:15,
před 10 letzemanekpetrČlen Přidáno
před 10 letExistijí nabíječky které mají i funkci "startovacího vozíku "ale jsou dost neskladné a cenově jinde než jen prosté nabíječky.Např. fy FORCH
Upravil zemanekpetr dne 27.08.2014 18:40,
před 10 letS Karlem nelze než souhlasit.Ta žlutá věc je z hlediska startování vozu s vybitou baterií jen hodně blbej vtip.
Radovan,Zuzana,Peugeot Partner,Coachman Pastiche
Zdenek a AlenaČlen Přidáno
před 10 letPopis
Výkonný a multifunkční jump startér pro nouzové startování osobních i nákladních vozidel a lodí. Vybaven také integrovaným vzduchovým kompresorem 260 PSI, nouzovým světlem, voltmetrem a 12 V zásuvkou. Startovací proud 12 V/400 A, špičkový 900A.
:D:D:D :_
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
_P_H_Člen Přidáno
před 10 letCitovat
ladis napsal:
Nemám na myslim nabíjení - okamžité nastartování!
Okamžité nastartování dosáhneš výměnou akumulátoru za nabitý.
I se startovacím vozíkem to nejde ihned. Aspoň u mého Jeepa to nešlo, když mě v servisu vymlátili aku.
Automatické sloučení 27.08.2014 18:49:
Citovat
Karel Prokop napsal:
Běh do autobazaru je nesmysl. Nepučej mu to, a bazar je zaručeně 10km daleko.
Karle, to byl pouze nápad daného okamžiku. Proto jsem uvedl "poblíž autobazaru". Není nereálné, že by vedle kempu byl autobazar či autoservis.
ladis chce, ale okamžité nastartování.
Jeep Commander, Hobby De Luxe 540,
Upravil _P_H_ dne 27.08.2014 18:49,
před 10 letTak multifunkční jump startér...kdysi jsem to měl rozebrané,viděl kompresor,světlo,voltmetr a taky tu chcípáckou baterku,co v tom je.
Kampa že se schovaly ty slibovaný ampéry jsem nepochopil.
Ten popis je asi tak stejně věrohodnej,jako zpráva o neposkvrněným početí !
Radovan,Zuzana,Peugeot Partner,Coachman Pastiche
Zdenek a AlenaČlen Přidáno
před 10 letZdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
leosmalikČlen Přidáno
před 10 letAhoj,
Každý startování auta sebou nese rizika ,že ten co chce pomoct ve finále uškodí!
Proto vždy zvažujte jaké auto a čím budete startovat!
Nejlépe a nejbezpečněji je baterii z auta vyndat, odpovídající nabíječkou nabít, zatížit (udělat test) a namontovat zpět.
Varuju také nabíjení novějších aut či start. nějakým zařízením kupovaným na internetu, kde uvádí různí dodavatelé ,,různé informace,,
Pokud je auto staré ,,D,, nebo ,,TD,, možná i ,,Tdi,, tak ano, pokusy jsou možné, ale ne kabely z obchoďáku , ale kvalitní těžké (velký průřez drátu mědi) a stejně je třeba aku oživit, to znam. nechat nějakou dobu běžet motor auta z kterého se startuje. Tak to funguje i u profi start zdrojů, musí se nechat běžet nějakou dobu než je start možný.Leoš
Leoš,Petra,Laura (11),
BMW X5 + Burstner Trecento 540TL
Me2dČlen Přidáno
před 10 letTen Telvin docela maká, máme ty boostery v práci a kdyby tomu některá hovada lidská neurvali čas od času kleště... fakt to funguje ale musí být plně nabitý a po nastartování zase na nabíječku, nevím kolik by toho dal bez nabíjení.
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
zemanekpetrČlen Přidáno
před 10 letSouhlas s leosmalíkem kupované startovací kabely jsou nekvalitní,více pvc než mědi.Také jsem na ně spoléhal a skončili v odpadu.Vytáhl jsem steré dělané star. kabely ze svářečky.