Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 startování: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

startování

Poslední aktualizace před 7 let
Stanley_manStanley_manČlen
Přidáno před 10 let
Přátele, muže mi někdo poradit, v čem muže byt problém ze startováním..? Je to HymerCamp 1993 r. v. na báze Citroenu C5 (myslím, že jsou to stejné potvory – Citroen, Fiat a Peugeot), bez turba. Nestartuje občas, když motor je teplý, jenom něco procvakává pod volantem… když se schladí, tak vůbec není problém. Před několika měsíci jsem kvůli tomu udělal repasování startéru, ale nebylo to startérem… pak jsem byl ještě jednou na jiné dílně, taky na to nepřišli…
Možná, že s tím se setkal někdo tady… budu rád jakékoli radě
Stanley
one more road to cross
L
LakyČlen
Přidáno před 10 let
Zkus najít spínací relátko startu - může se zahřívat a blbnout , nejlépe by byl ele. schémat zapojení , obvykle byl uvolněn kontakt "červený kabel" na cívce startéru pokud jsi dělal kontrolu jak popisuješ tak by to mělo byt jinde.
Žijeme jen jednou.
Honza PalasekHonza PalasekČlen
Přidáno před 10 let
Chápu to správně, že otočíš klíčkem, ozve se nějaké sepnutí, ale s motorem nic netočí ? Ikdyž je startér po repasi, závadu bych čekal nejvíc tam. Když to opět za tepla nepůjde, zkus na startér něčím poklepat (např. kovová tyčka, toporo kladívka...). Pokud ono poklepání pomůže, je to prostě tam. V tom případě bych to tipoval na problém v cívce startéru. Pokud poklep nepomůže, asi bych si natáhl dočasně do kabiny drát s kontrolkou od spouštěcího kabelu na startéru, abych vyloučil či potvrdil občasný problém s ovládací elektřinou po startu klíče. Tak mnoho zdaru a dej vědět čím to bylo, ať se něčemu přiučíme...
anglický karavan Abi Globetrotter Jubilee + Citroen C5X7 2,0 HDI
Spajky007Spajky007Člen
Přidáno před 10 let
Možná to múže dělat spínací skřínka chce to proměřit. Má dva plusy jeden na startér a druhej na klíčkovej proud a altík. Nám zase auto občas nedobíjelo a nešla přístrojovka. závada ve spínací skříňce.
Škoda Superb II combi 4x4 + Fendt 410
Slávek-Petra-Zdenda
floridan79floridan79Člen
Přidáno před 10 let
zrovna resim to same!! delalo to loni v lete, koupil jsem novej! starter a problem byl pryc... az doted.... a zjistil jsem zatim, ze: mozna to ma tve auto stejne jako ja, nad baterkou v motoru mam sedou krabicku, vedou do ni tluste hnede draty - nekolik... po sundani krytu je tam nejaka trochu elektronika a krom toho take na perko takovy kontakt ktery pri otoceni klicku sepne.... a taky je desne HORKEJ. zatim badam - vycistit? vymenit? myslim ze to bude tim ze proste pri otoceni klicku ma sepnout a pustit starter, ale obcas kdyz je motor horkej venku horko tak se proste nesepne jak ma a jen se zahreje ze uplne pali... ale jak rikas staci chvilku pockat zkusit to nekolikrat a najednou nastartuju.... starter mam uplne novej takze tim to snad neni. tak snad to poresime spolecne. cau Dan
Fiat Ducato 280 Weinsberg Cosmos 1989 2.5TDI 4x4 (Kosmik)
Me2dMe2dČlen
Přidáno před 10 let
Vím že je to asi trapná rada, ale já měl po opravě startéru blbě přitaženou kostru, musí to být dost silný pásek nebo kabel a nafest.
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
MTSMTSČlen
Přidáno před 10 let

Citovat

floridan79 napsal:

zrovna resim to same!! delalo to loni v lete, koupil jsem novej! starter a problem byl pryc... az doted.... a zjistil jsem zatim, ze: mozna to ma tve auto stejne jako ja, nad baterkou v motoru mam sedou krabicku, vedou do ni tluste hnede draty - nekolik... po sundani krytu je tam nejaka trochu elektronika a krom toho take na perko takovy kontakt ktery pri otoceni klicku sepne.... a taky je desne HORKEJ. zatim badam - vycistit? vymenit? myslim ze to bude tim ze proste pri otoceni klicku ma sepnout a pustit starter, ale obcas kdyz je motor horkej venku horko tak se proste nesepne jak ma a jen se zahreje ze uplne pali... ale jak rikas staci chvilku pockat zkusit to nekolikrat a najednou nastartuju.... starter mam uplne novej takze tim to snad neni. tak snad to poresime spolecne. cau Dan


To co popisuješ je relé žhavení, po zapnutí klíčku sepne a po chvíli vypne, to startér nespíná.
Typoval bych to na spínací skříňku, ovládá přímo startér a kontakty se opalují, je to kontakt 50

:_
Jirka + Alena + Renault Master - MTS-2
https://www.carav...i_id=41587
kucmaiskucmaisČlen
Přidáno před 10 let
přidej provizorní drát na cívku přes tlačítko (+), když nepujde klíčkem zkus přes tlačítko, tím zjistíš kde je chyba, tlačítko startuje=špatná skřínka , tlačítko nestartuje vadná cívka, tohle se dá udělat i spojením na krátko, ale nezkušeným nedoporučuji.
Kucmaisi + Abbey Aventura 315
Stanley_manStanley_manČlen
Přidáno před 10 let
Všem děkují za rády, vezmu si to na vědomi, ale ted za hodku odjíždím do Itálie... tipují, že spíš to bude špatná skřínka, cívka asi ne...
Až to oprávím, tak dam vědet čím to bylo :)

Automatické sloučení 26.05.2015 07:54:
Zdravím ve spolek :)
Hodně času uběhlo od té doby... hodně najetých kilometru a i času, stráveného očekáváním, kdy ta potvora konečně zchladne tak, aby se ji zase dalo nastartovat... ne mohli na to přijít ani "profici" ze třech různých dílen... ale naštěstí bydlím ve stejném městě s panem Prokopem, co vlastní dílnu na opravu karavanu. Přijel jsem tam kvůli úplně jíně záležitosti, ale i postěžoval se na ten svůj problém... Ten jenom otevřel kapotu, a bylo mu vše hned jasně :_
Výměna páteřního kabelu a oprava zoxidovaných spojů a konektorů – tohle mám ve faktuře. Takže problém byl v páteřním kabele…
Uživatel tohoto fórumu Prokop je pro mě jedničkou beze všech výhrad. Před několika měsíci opravil mě i ledničku, ode které vše ostatní dávali ruce pryč a říkali, že je to vrak, a mám si koupit novou za 30 tácu… a ted běží jako nová...
Takže vše běží a funguje, a jenom čeká na další cesty, co přeju i všem ostatním uživatelům.
one more road to cross
Upravil Stanley_man dne 26.05.2015 07:54, před 9 let
J
jikolojČlen
Přidáno před 9 let
zdravím, mám stejný problém (ducato 2,5d 1986) někdy, když chci nastartovat tak jenom hlasitě cvaká startér. je jedno jestli je je motor studený či teplý.
pomůže jenom roztlačit auta a dat rychlost, až se pootočí motor tak nastartuji v pohodě..

může to být něco jiného než zuby na setrvačníku? jako něco s elektřinou, když pomůže jenom pootočit motorem? zkoušel jsem i napřímo z baterky s to stejné. přeskočí jiskry, cvaknete a nic..

díky
pachtapachtaČlen
Přidáno před 9 let
To je starter cívka sepne pastorek zaskočí to je to cvaknutí ale rotor starteru se neroztočí.S největší pravděpodobností to jsou uhlíky jsou krátké mají slabý přítlak.
Hanka a Pavel
P
paragČlen
Přidáno před 9 let
Je to na 99%to,že při sepnutí cívky vyjede pastorek a narazí na zub setrváku.Tím ,jak při pootočíš motorem,tak je setrvačník v jiné poloze a pastorek zaskočí do zubů ,cívka sepne hlavn íkontakty a startér běží.Závada je:buď jsou naklepané zuby na setrváku a nebo na pastorku,což je určitě o dost menší starost.
Poznáš to,až vyndáš startér a obojí zkoukneš.
Ahoj Jarda a přeji ti to menší zlo.
J
jikolojČlen
Přidáno před 9 let
tak jsem to cele rozebral a zuby vypadaji jako tady http://www.vdkele...i-(139902) možna trochu hrany kulatější, ale nic hrozného, proste v pohode, i na setrvačníku to je v pohodě, tak jsem to pročistil, otočil jsem jinak uhlíky a uvidím... 15x za sebou chytl vpohodě
bleriot11bleriot11Člen
Přidáno před 9 let
Mě to dělalo na jiným autě.Byla závada přímo v tom silovém kontaktu.Bohužel to nešlo rozebrat a na kontakty se dostat.po důkladném prolití kontoxem se závada už neprojevila.
R
Radim5844Člen
Přidáno před 7 let
Chlapy prisel někdo na tuto zavadu? Ja jsem moemntalne v tom samem. Zítra dojezd a musim resit. Je tady někdo kdo by řekl cim to je. defakto u všech stejny pripad.

Dekuji
Radim
Fiat Frankia 1985-kompletní renovace 2015
http://krfc.rajce...t_Frankia/
http://krfc.rajce...rankia_II/

Citroen Jumper 3.0 HDI obytna vestavba
http://www.rajce....
P
petakČlen
Přidáno před 7 let
Ahoj, mně to taky sem tam přestalo startovat, odšrouboval jsem kostru ze startéru
a ta byla z oxidovaná, vyčistil jsem, namazal a od té doby to startuje jako nové :-)
G
gutČlen
Přidáno před 7 let
Já mám stejnou radu jako Karel Prokop několikrát se opakovalo že nám sprintery nechtěly nastartovat, po roztažení už vše fungovalo třeba půl roku.
Řekl bych postup, hlavně vyřadit, otočit klíček startér cvakne vemte trubku nebo majzl a klepněte po startéru.po té malé cívce mohou být špatné kontakty co spínají po vysunutí pastorku .
Ti odvážnější mohou zkusit propojit ty dva šrouby ke kterým vede tlustý kabel. Toto je jedna odvážná možnost jak s prázdnýma rukama zjistit kde je problém.
Další ta Karlova cesta je problém s korozí uvnitř origo nalisovaných svorek na těch tlustých kabelech od baterky ke starteru . Zjistíte tak že otočíte klíček startér cvakne a netočí začnete hýbat kabelen u svorky na baterii a u starteru a startér začne točit nebo se začne hřát smrdět nebo jiskřit ta svorka.
V práci jsme skoro u všech Sprinterů museli ustřihnout origo nalisované svorky na baterce a dali nové kde je kabel nově pocínovaný a stažený sroubky. Taky je potřeba očistit kostru jeden Sprinter nestartoval a taky jsme nevěděli čím to je protože se to stalo někde mino firmu Sprinter má řetěz proto ho můžete roztlačit což se u motorů s rozvodovým řemenem nedoporučuje aby při zacukání motoru nepřeskočil řemen na kolech.
Řidič auto roztlačil a zase jezdilo nakonec jsem zjistil že kostra která vedla na hlavní držák motoru pod matku 19 je zaoxidovaná. Ta matka byla normálně zarvaná ale asi zareagoval hliník na držáku motoru se zinkem na svorce a oxid udělal nevodivou vrstvu.
Tyto kabely lze obejít startovacími kabely ale s pořádným průřezem. Kostru motoru obejdete zkušebně tak že na očištěnou svorku baterky dáte startovací kabel a druhý konec dáte někde přímo na očištěný blok motoru . Plus je složitější ale můžete se pokusit ho dát přímo na kontakt startéru ale není tam místo a pokud to chytne tak se zatřepe vy se leknete a někde to chytne kostru a bude to svařovat a pálit a.t.d.

Pokud chcete ušetřit a budete si cínovat konce sami asi je nejlepší koupit nový kabel a cínovat to nahřátím horkovzdušnou pistolí.Napřed očistit namočením v kyselině solné. Starý kabel jde cinovat blbě u nás to dělají tak že mají propanbutanový vařič a na něm váleček plný cínu a celé to do roztopeného cínu namočí.

Kluci hlavně si vyřaďte a zabrzděte u nás si hrál autoelektrikář se startérem a skočilo mu auto na heveru.
A bacha na ruky jak to zkratujete na kostru tak to pěkně svařuje a jak to zkratuje tak to hoří.
Já hasil Avii na vojně tam se proklepal kabel mezi těma dvěma baterkama a felicii.tam ležel kabel od baterky na výfuku.Naštěstí vždy na začátku tak se nic nestalo.

Tak se držte a pište třeba někdo odpoví i příště.

Ales GUTE

Denke daran: Amateure bauten die Arche, Profis die Titanic!!
M
mariaČlen
Přidáno před 7 let
tohle nám dělal Master. Stačilo žduchnout nebo roztáhnout. V Renaultu nám nedokázali pomoci, pomalu by vyměnili všechno. Začali imobilizérem, startérem .....Nakonec jsme narazili na chlapa, který mne ani nenechal domluvit. Zoxidovaný shnilý kabely, s minimálním průřezem, proudu se tím nechtělo téci. Vyměnil dráty a vše v pořádku.
jaryn21jaryn21Člen
Přidáno před 7 let
Minulý týden jsem se vrátil z výjezdu a přesně tohle se mi několikrát stalo. Po prvé asi po hodině jízdy jsem bušil do startéru, pak všechny pohýbal se všemi kontakty, ke kterým byl přístup a nakonec sundal plastový kryt pod volantem pohýbal svazkem káblů vedoucích ke sp. skříňce - A PAK NASKOČIL. Někdy v zimě mi ani nežhavil, tak si myslím, že to můžou být kontakty ve sp. skříňce. Kontox nepomáhal. Neví někdo, kde hledat startovací relé?
R
Radim5844Člen
Přidáno před 7 let
Panove, dle všech zjisteni a po vymene KO spinacka. Je to casty problém u těchto aut, i dle Fiatu. Takze bych Váma zkusím se odrazet od spinacich skrinek. Ja vymenil a bezproblemu

Radim
Fiat Frankia 1985-kompletní renovace 2015
http://krfc.rajce...t_Frankia/
http://krfc.rajce...rankia_II/

Citroen Jumper 3.0 HDI obytna vestavba
http://www.rajce....
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,296,137 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.21524 sekund | Průměrně za: 0.21524 (0) sekund | Dotazy: 145 | Použitá paměť: 2.35MB/2MB