Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Dobíjení: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Dobíjení

Poslední aktualizace před 15 let
Pepa z PlznePepa z PlzneČlen
Přidáno před 15 let
Prosím odborníky přes elektro o odpověď na následující dotaz:
Po noci bez připojení na 220 a spotřebě na TV a topení cca 50 Ahod po nastartování motoru dává nabíjení dle bordcomputeru nejdříve 20 A, po cca 40 min to klesne na 15 A, po dalších 40 min na 10 A a tak dále až skoro k nule. To dovedu pochopit. Inteligentní dobíječka nejdříve dává hodně a postupně ubírá. Když ale pustím do karavanu 220 a je úplně jedno či se napojím na venkovní síť nebo natočím centrálu, tak dává jen 10 A. A to ještě jen, když není spoštěn žádný spotřebič na 12 V. Když nějaký zapnu, tak se o jeho příkon sníží nabíjecí proud. Když jsem jen tak pro zkoušku rozsvítil vše, co je v karavanu, přesto, že jsem byl napojen na 220 V, šel jsem na ukazateli nabíjení do mínusu. To se ale při spuštěném motoru auta nestane.
Děkuji
Pepa
RobertRobertČlen
Přidáno před 15 let
Pokud dobíjí alternátor, ten umí hodně. A kolik umí max. tvoje nabíječka? Asi přes ni víc neprojde. ;o
Robert a Hanka, Fokus + karavan Home-Car
Radek SladkyRadek SladkyČlen
Přidáno před 15 let
Myslím, že je to záležitost elektrobloku a asi bych se ptal dovozce či dodavatele, jestli je to porucha,nebo je třeba silnější. Ale je to jen odhad....Radek
Radek
Upravil Radek Sladky dne 16.02.2009 12:15, před 15 let
T
Tom a LuckaČlen
Přidáno před 15 let
Ahojda, já to mám teda stejně jako Pepa z Plzně a bylo mi v serisu řečeno, že je to normální, že to je dané tím elktroblokem. 220 V mi dobíjí méně než motor :x
T+L , pejsek Arny II, polointegrál LMC
Upravil Tom a Lucka dne 16.02.2009 15:40, před 15 let
Pepa z PlznePepa z PlzneČlen
Přidáno před 15 let
Přátelé, děkuji za informace. Nicméně se nemohu zbavit dojmu, že když jsem byl minule na víkendu v Rakousku na lyžích a vlastně jsem tam zkoušel nově svoji zabudovanou centrálu, tak na bordcomputeru bylo cca 17 A. Ruku do ohně bych za to nedal, ale zafixované v hlavě to mám. Vždyť jsem na forum ( Zabudovaná centrála Honda 10 Ii ) z toho víkendu psal své zkušenosti a uvedl jsem :

Nyní mohu po zkoušce objektivně říci, že Honda 10I za prvé chytí na první zatáhnutí i při -5 st. c. a hlavně při pouze dobíjení baterie, tzn cca 17 A po dobu prvních dvou hodin a postupném poklesu až na 5 A vydrží neskutečných 9 hod na jednu náplň

Kruci, přece jsem si to nevymyslel.

Pepa
Upravil Pepa z Plzne dne 16.02.2009 22:07, před 15 let
Radek SladkyRadek SladkyČlen
Přidáno před 15 let
Vidím to stejně, zeptej se www.krs.cz , máš to kousek (Malý Malahov) a třeba ti poradí, jejich technik o tom ví dost - ověřeno.
Radek
Upravil Fun dne 16.02.2009 22:38, před 15 let
VitaVitaČlen
Přidáno před 15 let
bral bych to jako vlastnost, to trafo v elektrobloku není zas až tak velké (šetří váhu ?) a určitě je to dimenzované aby se to v létě uchladilo. A pak připojení na 230 se možná očekává na delší dobu ....
SvitavaciSvitavaciČlen
Přidáno před 15 let
Řešil jsem podobný problém: štítek nabíječe 220V udává proud 20A, do baterie však dával max. 10A. Mezi elktroblokem a baterií je 2 x 4m drátu o průřezu 6 mm2 a množství dalších spojů. Posílil jsem propojení o 2 x 8 mm2 a proud se zvedl na 15 A.
Pokud to není Tvůj případ, nezbývá, než dát silnější nabíječ, tipy jsem dal před chvílí do diskuze.
Břeťa
Upravil Svitavaci dne 20.02.2009 01:09, před 15 let
M
morcakČlen
Přidáno před 15 let
Úbytek napětí dělá divy. Udělal jsem pokus. 7m 2x10mm měděného drátu a úbytek napětí přes 1V při 80A toku do měniče.
zc1zc1Člen
Přidáno před 15 let
Pro Pepu-máš to vše v pořádku,nabíjení u mě v autě se chová úplně stejně,když nastartuji třeba na druhý den ráno tak nabíjí alternátor 30A (zesílená verze) a tento max proud vydrží dýl jen pokud je vybití baterií (3gelovky orig z fabriky) hlubší,postupně klesá nabíjecí proud víceméně až k nule,
pokud nahodím centrálu-originál zabudovaná z fabriky, nebo zapnu 220v je nabíjecí proud max 16A což je max možnost nabíječky ,jediná možnost vyměnit nabíječku za silnější 25-30A ale jsou dost drahé.Z vlastní praxe - když chci nabít aku rychleji a nepotřebuji 220V tak rozhodně nastartovt motor než centrálu která má sice na 220v 3000W ale do baterek jde polovina než z motoru.
M
morcakČlen
Přidáno před 15 let
Mě dává 90A alternátor při 800 otáčkách v motoru do 225 olověné baterie 50 ampér. A když spočítám spotřebu světel a zapalování tak to docela sedí.
Upravil morcak dne 22.02.2009 23:18, před 15 let
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: Pepa z Plzne, Robert, Radek Sladky, Tom a Lucka, Vita, Svitavaci, morcak, zc1

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,695,392 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.16393 sekund | Průměrně za: 0.16393 (0) sekund | Dotazy: 94 | Použitá paměť: 1.96MB/2MB