Citovat
jesterka napsal:
Tudiz s bazarovima vecma by to nehrozilo. Proste takovejch sracek chcou ze sem to radej zabalil.
Na stk samozrejme prepazku taky chcou , tedy do ty doby nez na ze zamava bozena nemcova , nebo palackej.
Birokracii 3 x zdar :( je to hnus
Ahoj,
je to sice pomerne byrokraticky proces, ale az tak zle bych to nevidel.
Fakt je, ze s bazarovyma vecma to nejde, jelikoz to se spatne obhajuje a ani bych to nezkousel.
Pokud mas na vsechno nemecke atesty, tzn. TUV certifikaci, tak je tva pozice daleko lepsi.
Bez nich to pochopitelne bude daleko problematictejsi vse obhajovat, jelikoz na nekoho se to "svest" musi.
Nicmene TUV je slusne ubezpeceni, ze to nekdo uz pred tebou, resp. pred nima testoval.
Souhlasim s tim, ze Ford chce vyjadreni od Dekry, a pokud ho mas, tak mas vyhrano.
Kdyz to tak shrneme, tak Ford problem nema, vse stoji pouze na Dekre.
Zalezi tedy na sikovnosti kazdeho, jak se Dekrou vyporada, pokud se pres ni dostanes, vyhral si.
Kdyz jsem to projednaval s Mercedesem, rekli mi, ze oni prodavaji auta a rozumi tudiz potrebam zakazniku.
Byl jsem primo u importera, dostal jsem mnohastrankovou dokumentaci pro prestavbare, o Dekre ani zminka a souhlas pry daji, pokud jejich technik bude ujisten, ze jsem dodrzel pravidla v jejich brozure.
Pokud na tobe prepazku nekde chteji, tak bych zmenil dodavatele kontrolnich dokumentu a znamek. S tim jsem se za celou zivotnost tohoto meho auta (je uz pred smrti, tudiz 11 let) nesetkal.
Jako vzdy souhlas v VH, je potreba to stale zkouset a doufat, ze se snad jednou dostaneme k jasne dannym pravidlum jako je tomu i jinde .....