tuaregČlen Přidáno
před 9 letJá spíš vím o lidech kteří si nechali filtr pevných částic demontovat a upravit soft v řídící jednotce
!yZdeněk 53,!o Milada 52,:i Buddy 3,5, Oskar 1, Hyundai ix35, 2,0 CRDi, 4x4, 135 kw, automat - Superb I, 2.5 Tdi V6,120 kw - Superb II, 2.0 TDi, 125 kw, DSG - Swift Corniche 15/2
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 9 letTakže plaketa zakoupena. Jen doplním, že jí lze zakoupit na kterékoliv STK pod Dekrou.
leosmalikČlen Přidáno
před 9 letCitovat
tuareg napsal:
Já spíš vím o lidech kteří si nechali filtr pevných částic demontovat a upravit soft v řídící jednotce
Ahoj,
Ta diskuze o demontování FAP,DPF a kat. už tady proběhla, určitě se ale tato problematika váže k tématu umweltzone ..
Chtěl bych upozornit na ty kteří budou mít zelenou 4, na diesl. autě že i tuto em. normu auto musí opravdu splňovat. Protože.: V Čechách to zatím, ještě dokonale nefunguje, ale právě v Němcích už dokonale ano. Chodí mě emaily od školitele EM stanicí Libora. F. v jednom emailu už loni bylo že,: český občan, tuším s autem MB v centru města v zelené zóně, policie na místě provedla test na teplotu před a za filtrem, pojala podezření že tam DPF není, auto hned jelo na stanici, kde se toto potvrdilo a včetně odtahu na České hranice bylo pokuta cca 3000e.
Oni Němci mají o svoje zdraví a zdraví svých dětí strach, není to jak u nás ,kde ekonomika vítězí nad zdravím.
Už je i u nás legislativně doladěno jak přijdou na STK,EM na to že filtry a katy jsou demontovány... napoví už černá koncovka výfuku...
Leoš
Leoš,Petra,Laura (11),
BMW X5 + Burstner Trecento 540TL
Zdravím, bohužel musím poreferovat o upravené umweltzóně v Tubingenu od 1.1. 2015. Je rozšířena i o průjezd po bundesstase B27 b28. Smutné je, že se na značku narazí na skorodálnici, není kam odbočit atd. Reutlingen to má podobně.
Je Vám známa podobná změna?
SapukiČlen Přidáno
před 7 letMoc mi to není jasný. Na STK jsem koupil podle TP ekologickou nálepku Euro 4. Teď jsem viděl na německých stránkach tabulku /přikládám/, kde můj motor odpovídá Euro 5, označení je stejné jako v mém TP. Proč mi teda dali čtyřku?
Sapuki Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
copyČlen Přidáno
před 7 letVčera som sa motal v Berlíne, v centre. Tiež je to Umwelt-zóna.
Ale z domácich áut mal nálepku na okne skutočne málokto, a keď som videl ten autopark, čo sa tam pohybuje :|
autá zo začiatku 90-tych rokov úplne bežné. Napr. BMW-čka 3 a 5 rady, teda ešte so 4 kruhovými svetlami.
Alebo ako auto živnostníkov malé pickupy Citroen C15 a Renault Rapid. To sú autá ešte z 80-tych rokov.
Tak asi tie plakety nekontrolujú až tak dôkladne.
PeropČlen Přidáno
před 7 letStejně nechápu to přidělování známek. U nás TK mi říkali,že jsou známky jiné pro Německo a jiné pro Rakousko.A to je stejná technická kontrola jako v Německu. A přitom na Fiatu mám známku 3 a u osobního auta s filtrem pevných částic také 3 A u některých dovezených aut je na skle vylepená ještě z Německa žlutá 3 a u nás přidělili jen 2 . Tak asi všude mají jiný metr. P.
Zdenek a AlenaČlen Přidáno
před 7 letZajímalo by mně k čemu je dnes známka EURO 3 když města požadují E4 místo kam se může s E3 jsem v těch jejich mapách ani nenašel.
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
SapukiČlen Přidáno
před 7 letKdyž si koupím v Německu oficiální známku, která za oknem všechny ujišťuje jaké Euro to vlastně mám, není tomu tak v Rakousku a teď už ani v Paříži. Navíc tu francouzskou lze koupit jen přes objednání poštou, tedy podle UAMK. Doručení trvá cca 30 dní. Rozjet se do Paříže na poslední chvíli tedy nejde. Co na to úředníci v Bruselu?
Citovat
Sapuki napsal:
Když si koupím v Německu oficiální známku, která za oknem všechny ujišťuje jaké Euro to vlastně mám, není tomu tak v Rakousku a teď už ani v Paříži. Navíc tu francouzskou lze koupit jen přes objednání poštou, tedy podle UAMK. Doručení trvá cca 30 dní. Rozjet se do Paříže na poslední chvíli tedy nejde. Co na to úředníci v Bruselu?
Ono se nejde na poslední chvíli ani rozjet třeba do Londýna..... Co mě však na tvém příspěvku dojalo, je tvůj dotaz na úředníky v Bruselu. První kdo by " remcal " , že opět Brusel něco nařídil, by byla " Vyšegrádská klika " , možná už by bylo na čase rozmyset si, co vlastně chceme.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
SapukiČlen Přidáno
před 7 letPrvní kdo by " remcal " , že opět Brusel něco nařídil, by byla " Vyšegrádská klika " , možná už by bylo na čase rozmyset si, co vlastně chceme.
Nechci sem tahat politiku, protože nejsou všichni, jako my dva. A vzhledem k tomu, že jsem taky pro to druhý, musím s tebou souhlasit.
Citovat
Sapuki napsal:
První kdo by " remcal " , že opět Brusel něco nařídil, by byla " Vyšegrádská klika " , možná už by bylo na čase rozmyset si, co vlastně chceme.
Nechci sem tahat politiku, protože nejsou všichni, jako my dva. A vzhledem k tomu, že jsem taky pro to druhý, musím s tebou souhlasit.
Politiku v žádném případě, ani to není osobní. Jde jen o to, aby to nedopadlo jako za kanálem, kde dnes mnoho lidí kroutí hlavou říkajíce.. to jsem nevěděl, to nám neřekli, kdybych věděl, atd. Nic víc, nic míň :_
PS Fakt je ten, že jedna plaketa by stačila, dle mého názoru je to úplně zbytečné. Dnes už se na evropský trh nedá uvést auto nesplnující emisní limity. Dřív nebo později ta stará auta dojezdí a zmizí z silnic, tak proč tady šaškujeme s plaketami ( některá německá města už povolují starým obytkám vjezd do centra na STPL i bez plakety ) . Taky mohu potvrdit, co viděl " copy " v Berlíně, stará auta buď bez plaket, nebo mají zelenou, zbytečnej tyjátr, zejména v Německu, kde se mění auta jako ponožky.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Ten teáter s plaketami nie je záležitosťou EU a velmi pravdepodobne ani celoštátnej politiky jednotlivých štátov, vychádzam zo Slovenského zákona /verím že ho okopčili od Nemcov/, štát len umožňuje mestám zabrániť, aby do ich mesta vchádzali autá s nevyhovujúcimu parametrami znečisťovania ovzdušia. Teda aj u nás môžu jednotlivé mestá vyhlásiť zákaz vjazdu určitým vozidlám svojim VZN /všeobecne záväzným rozhodnutím/. Zatial sa tak nestalo, ale zákon toto umožňujúci je prijatý a platný.
PeropČlen Přidáno
před 7 letAle ono to není jen o vjezdu do měst,ale také se platí a bude platit dálniční známka nyní i v Německu,podle známky EURo
Citovat
Perop napsal:
Ale ono to není jen o vjezdu do měst,ale také se platí a bude platit dálniční známka nyní i v Německu,podle známky EURo
Platit budeme my, Nemci to budou odecitat ze silnicni dane. Popravde se jim ani nedivim, my tady zpoplatnujeme tankodromy, Rakusaci zpoplatnej kde co ( dalnici, tunely, mosty, prusmyky.... ) o frantikach a italech radsi ani nemluvit, ty zdimou Eura z kazdyho kilometru.
Nema smysl se tim zabyvat... stejne s tim nic neudelas.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.