Tak jsem se zde dočetl jak je to na té či oné STK s přepážkou , ale ted se chci zeptat ,,,nemá někdo zkušenost pokud jí odendám co se bude dít např.v německu pokud mě budou kontrolovat ...
Standa2Člen Přidáno
před 10 letV německu to nebude nikdo řešit. Přepážky prodělaly změnu vyhláškou. Jedinná kategorie kde nebyla zproštěna přepážky v ČR je montážní vozidlo.
Standa2
Upravil Standa2 dne 02.01.2014 15:58,
před 10 letFranta REZACČlen Přidáno
před 10 letLeki, někde je tu na to docela dlouhá diskuze. I tam jsem psal. Dle technika STK - přepážka se neřeší.
V Itálii v poho, Francie také a jinde mně kontrolu nedělali.
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
jesterkaČlen Přidáno
před 10 letPred mesicem sem byl s vestavbou na STK , prepazka je samozrejme treba a musi tam byt. Jelikoz sem si ale priplatil 7 stovek , prepazka uz nebyla nutnosti a ja prosel :D
Standa2Člen Přidáno
před 10 letTak to tě Ještěrko ošidili. Přepážky se opravdu týkají pouze vozidel kategorie montážní vůz. Pokud pouštíme nějakou informaci, měli bychom napsat z čeho vycházíme. Informace jeden říkal jsou při případné kontrole k ničemu.
Dne 15. 9. 2009 vstupuje v platnost vyhláška č.283/2009, která upravuje a mění vyhlášku
Ministerstva dopravy a spojů č. 341/2002 sb.
Tato vyhláška se k tomuto datu mění tak, že je zrušena povinnost používat u vozidel N1,
která svou konstrukcí vycházejí z osobních vozidel M1, přepážku oddělující prostor pro
posádku od prostoru pro náklad, stejně jako bezpečnostní zasklení oken v prostoru pro
náklad.
Na základě této změny je možné používat tyto vozidla bez dělící přepážky a bezpečnostní
folie na sklech zavazadlového prostoru.
Franta REZACČlen Přidáno
před 10 letA nedají si říct a nedají............
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
jesterkaČlen Přidáno
před 10 letV zakone se pise ze to nepalti pro vozidla , která konstrukcí vycházejí z osobního automobilu kategorie M1 ,
Takze muj transit s oznacenim N1 nakladni vozidlo v TP do tohodle spada taky , to nevim jestli by to na STK spolkli
Standa2Člen Přidáno
před 10 letFord tranzit je i v provedení M1. Těch se to netýká. Přepážkou musí být vybavena pouze vozidla v TP zapsaná jako osobní - montážní. Platil jsi fakt zbytečně. Konečně když na to je...
Ta změna vyhlášky byla iniciovaná Miroslavem Kalouskem, který kupodivu uznal, že lidi předělávají auta kategorie M1 na N1 z důvodu odečtu DPH.
Nic to nepřinášelo, jen se nám na STK objevují vozidla např. Porsche - nákladní automobil.
Standa2
Upravil Standa2 dne 04.01.2014 16:45,
před 10 letSapukiČlen Přidáno
před 10 letSnad to souvisí s tématem. Je tu spousta chytrejch lidí, třeba mi někdo poradí. Žena by chtěla Ford Fusion. Jednoho jsem jí našel, r.v. 2007. Ale prodávající mi ukázal techničák a je tam N1 nákladní. Mřížka v něm není a je typován pro 4 osoby. To by nijak nevadilo, bude v něm stejně jezdit sama, přestavovat to na M1 asi nemá cenu. Jen jestli není někde v něčem problém. Přepážky už snad byly zrušeny, řidičák snad stačí na osobák, tak nevím..
Díky za názory.
MTSČlen Přidáno
před 10 letAhoj,
přepážku musí mít pouze OSOBNÍ MONTÁŽNÍ jak píše Standa2
:_
Zeptám se, je problém přepsat N1 zpět na M1? Má to nějaký jiný význam krom toho, ze bývalý majitel řešil DPH? Tedy krom toho ze je u N1 dražší stk než ten samy automobil M1
Franta REZACČlen Přidáno
před 10 letSTK dražší o 50,- Kč v Rybnici. To řešíš ?
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
jesterkaČlen Přidáno
před 10 letJa se pokousel predelat Transit N1 Origo 6 mist k sezeni na M1 a neexistuje. N1 musi mit prepazku a nikdo ti ji nepovoli vyndat. Takze sem nepochodil. Na STK si priplacim
Aha. Neresim 50 kč samozřejmě, jen jestli ta jiná cena je jediný rozdíl nebo jsou za tím N1 skryté nějaké záludnosti při běžném používání vozidla. Tak mi někdy napadlo, ze by třeba aktivní příslušník mohl dělat problémy někde, kde je nemají M1. Přece jen, v TP je psáno, ze jsem nákladní automobil. Tak proto se ptám
Upravil ludanek dne 07.08.2014 14:22,
před 10 letTak to je v pohodě, tam už nejezdím !)
Franta REZACČlen Přidáno
před 10 letLudánku, myslel jsem, že připlácíš na STK.
Jestěrko - přepážka být nemusí. Neřeší se to. Přepážku musí mít jen osobní - montážní automobil. Jak psal již někdo výše.
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
chodacČlen Přidáno
před 10 letve slovinsku ti nikdo problémy dělat nebude, tam je mimo jiné podmínka výšky nad přední nápravou a to N1 mají stejnou jako osobák :). Mám MB C kombi N1 a neřeším nic. Jinak montážní vozidlo MB C combi předchozí generace jsem měl předtím a přepážku tam mělo asi 10 minut. Na STK to fakt nikdo neřešil ani před vyhláškou, že se mohou přepážky vyndat.
na všechny otázky světa najdeš odpovědi v textech Tří sester
Aleš 776751458, Hanka 777079243
Franta REZACČlen Přidáno
před 10 letChodac, když už jsi na to narazil. Výška se neměří NAD, jak je kolikrát špatně pochopeno, ale V OSE přední nápravy. Tudíž VÝŠKA
VOZIDLA NAD PŘEDNÍ NÁPRAVOU musí být nižší než 1,3 m.
Jelikož by se to zde začalo hádat a dohadovat. Zde je seznam vozidel :
http://www.dars.si/Dokumenti/3_vinjet...del_CZ.pdf
Sice to sem nepatří, ale...........................
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".