Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Fiat Ducato 4x4: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Fiat Ducato 4x4

Poslední aktualizace před 7 let
ivanoivanoČlen
Přidáno před 9 let
Vojde, ale je to verzia s vysúvacou strechou, otázka je čo by to robilo v zime. A na cenu sa ani nemá zmysel pýtať :-), pod 200 tis. USD to nebude
L
lekiČlen
Přidáno před 9 let
to je z austrálie,rozhodně v zimě asi velký problém,plachtovina ještě,ale je to prosklené.
sipadansipadanČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

leki napsal:

do kontejneru seti vejde.
https://www.youtu...vVYQkrTxbA


40´´ High Cube container ma max. vysku vstupnich dveri 2,59 m.
Tim padem lze najet pouze se zvedaci strechou, nebo se sundanou nastavbou.

Pak je jeste k dispozici tzv. 40´´ FlatTrack, ktery nema vrsek, takze lze najet teoreticky s cimkoliv, ovsem problem je v tom, ze pak ztraci cenovou efektivnost takove prepravy, jelikoz na nej jiz nelze nalozit dalsi, coz se pak priblizuje cene RORO.

Zvedaci strecha to na 100 % nebude, jednak budu konstruovat sam a jen by mi to komplikovalo praci a pak samozrejme limituje uzivani v extremnich zimnich podminkach jak spravne pises ....
4.114683,118.628756
vlk-czvlk-czČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

sipadan napsal:


Jsme-li u toho Fusa, snazil jsem se zjistit, zda se v Evrope da provozovat pouze s jednomontazi vzadu.
V Asii a Australii to jde.
Nevis o tom neco Vlku ?


To fakt nevím, neřešil jsem to. Je fakt, že z toho, co jsem u nás viděl jezdit, tak všude byla dvojmontáž. Nějak si ale myslím, že by to mohlo být řešitelné, pokud bude mít dovozce alespoň minimální zájem.

Citovat

ivano napsal:

Zaujímavá debata. Ja som podobnú voľbu absolvoval pred rokmi. Ťažké rozhodnutie. Napred si musíš ujasniť, aké auto chceš postaviť. Ak plnohodnotný obyťák s nádržami cca 500 l nafta, 300 l voda, dobrá izolácia /5cm hrúbka/, dĺžkou nástavby cca 5-6m, veľkou garážou, prípadne nosičom na motorku tak Fuso je podľa mňa príliš malé. Čím menšie percentuálne zaťaženie maximálnej hmotnosti, tým to viac vydrží /ja mám na 16 t max. skutočnú váhu len cca 9,5 t/.


To je taky správná otázka, co to je "plnohodnotný" Já osobně bych na to měl strach odpovědět, protože co člověk to jiná potřeba. Já za sebe bych tady viděl spíše kompromis o tom, kam a jak člověk jezdí. Ono je fajn mít 500l nádrž PHM když to žere 25-30l/100km a taky je možné mít 200l nádrže se spotřebou 12l/100km. Taky si myslím, že je rozdíl mezi tím, kdo jezdí po otevřených terénech, kde nějaký metr navíc není problém a někdo, kdo se proplétá hustým porostem. Ohledně hmotností souhlasím, je určitě lepší mít rezervu než jezdit na doraz. Ovšem to je pro mne bohužel jen sen. Já jsem třeba zatím v režimu, kdy se snažím být nejlehčí. Ono buď taky k sobě upřímný, že je jednodušší vytáhnout z průseru 3,5tunu než 10 tunu, a o tom, že zapadne cokoliv není pochyb. Já v tomto beru i to, že kolem mne není nikdo na cesty s více než 7t a podle toho musím taky jednat.

Citovat

ivano napsal:
Nech som išiel kdekoľvek, drvivá väčšina najazdených km bola na cestách, aj keď rozbitých. A ďaleko od domova sa aj tak človek extrémom snaží vyhnúť.

A tady v tomto jsem s Tebou naprosto zajedno. Avšak znám i takové, kteří to vyhledávají. Holt každý jsme jiný.

Citovat

ivano napsal:
Ale to je samozrejme len názor, na cestách jazdí spústa expedičných Unimogov, povedal by som že je to tak s MANom 50/50. Ostatné značky sú už zastúpené menej. A nakoniec, ani nejaký moc veľký výber nie je. Ešte tak Iveco, Atego. Nákladné autá 4x4 sa stávajú pre výrobcov okrajovým segmentom.

Bohužel také souhlasím. Dnes opravdu už není moc z čeho vybírat. Ať na osobním nebo nákladním segmentu začíná být se vším problém.

Jinak Ivano to neber na sebe, jen jsem pouze vypíchl některé Tvoje myšlenky, které jsem chtěl podle sebe doplnit. Osobně Ti jen závidím ten čas, který můžeš použít na cestování.
ivanoivanoČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

vlk-cz napsal:

Citovat

sipadan napsal:


[quote]ivano napsal:

Zaujímavá debata. Ja som podobnú voľbu absolvoval pred rokmi. Ťažké rozhodnutie. Napred si musíš ujasniť, aké auto chceš postaviť. Ak plnohodnotný obyťák s nádržami cca 500 l nafta, 300 l voda, dobrá izolácia /5cm hrúbka/, dĺžkou nástavby cca 5-6m, veľkou garážou, prípadne nosičom na motorku tak Fuso je podľa mňa príliš malé. Čím menšie percentuálne zaťaženie maximálnej hmotnosti, tým to viac vydrží /ja mám na 16 t max. skutočnú váhu len cca 9,5 t/.


To je taky správná otázka, co to je "plnohodnotný" Já osobně bych na to měl strach odpovědět, protože co člověk to jiná potřeba. Já za sebe bych tady viděl spíše kompromis o tom, kam a jak člověk jezdí. Ono je fajn mít 500l nádrž PHM když to žere 25-30l/100km a taky je možné mít 200l nádrže se spotřebou 12l/100km. Taky si myslím, že je rozdíl mezi tím, kdo jezdí po otevřených terénech, kde nějaký metr navíc není problém a někdo, kdo se proplétá hustým porostem. Ohledně hmotností souhlasím, je určitě lepší mít rezervu než jezdit na doraz. Ovšem to je pro mne bohužel jen sen. Já jsem třeba zatím v režimu, kdy se snažím být nejlehčí. Ono buď taky k sobě upřímný, že je jednodušší vytáhnout z průseru 3,5tunu než 10 tunu, a o tom, že zapadne cokoliv není pochyb. Já v tomto beru i to, že kolem mne není nikdo na cesty s více než 7t a podle toho musím taky jednat.


Hej, súhlasím, ťažko definovať čo je to "plnohodnotný", možno je to trochu nejasný výraz. Pre mňa to znamená čo najviac nezávislosti pri čo najväčšom komforte, ale pre niekoho to môže byť inak. Navyše, ak sa auto rieši do zimných podmienok, je to komplikovanejšie. Máš pravdu aj v tom, že keď má auto spotrebu 12l, nemusí mať 500l nádrže na naftu, ale poznáš auto 4x4 s obytnou nástavbou na úrovni bežných obyťákov, ktoré má spotrebu 12l ? A ešte navyše aby spĺňalo požiadavky čo najväčšej nezávislosti, a naviac aby auto v zlých podmienkach nebolo preťažené ? Dlho som hľadal všelijaké kompromisy a je to ťažké. Samozrejme som si bol vedomý, že sa to dá všelijako, od strešného stanu na LR cez rôzne minimalistické nástavby na Toyotách, pickupoch, Sprintery a Ducata4x4, Scamy, americké veľké pickupy až po veľké 10 tonové expedičáky. Každý si musí zvoliť sám, čo mu vyhovuje. A všetko má svoje pre a proti. To čo hovoríš so zapadnutím a rozmermi auta je pravda, človek musí byť opatrný a zvlášť vtedy, keď sa nedá očakávať pomoc. Tam kde sa ale nedostanem MANom, idem štvorkolkou. Ale celý ten môj koncept je len jeden z možných, ja zďaleka nepresviedčam, len sa snažím vysvetliť moje myšlienkové pochody ktorými som dospel k takémuto riešeniu.
A je to na dlhé diskusie, zvažovanie a samozrejme sú v hre aj finančné možnosti.
L
lekiČlen
Přidáno před 9 let
to sipadan ..koukni na toto ,
http://www.bush-s...tm#Technik / Details
to auto vypadá dost zajímavě , nic moc jsem o něm nenašel snad by věděl více ivano..do 3,5 t je doložnost dost malá , ale ta 6 t už by šla. zná někdo to vozidlo více než pan googl ?
ivanoivanoČlen
Přidáno před 9 let
Bremach poznám, ale tiež viac-menej len z netu. Koncepčne to nie je zlé, vyzerá robusne, má silný motor. Robia na tom aj nástavby, ale zväčša len s vyklápacou strechou, auto je dosť úzke, tuším len nejakých 180 cm, s normálnou vysokou nástavbou by to malo nedostatočný bočný náklon. Ale na letné expedície sa dá v pohode využiť. No na zimu dosť obmedzene.
Naviac je to taký trochu exot, servisná sieť po svete asi moc nie je, kvalitu nepoznám. To už z tohoto hľadiska skôr Iveco Daily 4x4.
sipadansipadanČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

leki napsal:

to sipadan ..koukni na toto ,
http://www.bush-s...tm#Technik / Details
to auto vypadá dost zajímavě , nic moc jsem o něm nenašel snad by věděl více ivano..do 3,5 t je doložnost dost malá , ale ta 6 t už by šla. zná někdo to vozidlo více než pan googl ?


Díky Leki ...

Na Bremach se můžeš podívat zde ... http://www.bremachtrex.com.
Pěkně ho dělá například německý Woelcke.

Nicméně musím zopakovat, že dlouhodobě vnitřně zvažuji zda pořídit podvozek nový (do terénu horší), nebo starší (do terénu lepší) a moc se mi nedaří. Obě varianty mají několik pozitiv a samozřejmě i negativ.
Jinak to mám celkem zmapované i přes ruský Kamaz, Silant až po čínský Sinotruck (jó, to kdyby stál nový Mog nebo MAN co tahle čínská potvora, to by bylo velice snadné rozhodování :)).

Bad Kissingen, resp. uživatelé těchto všemožných aut rozhodnou.

K Ducatu 4x4 už to začíná mít na míle daleko :).

Jelikož mne Ivano předběhl, tak jen doplním, že naprosto souhlasím s tím, že servisní síť je velice důležité kritérium ....
4.114683,118.628756
L
lekiČlen
Přidáno před 9 let
to Ivano,to myslím že ne,koukni zde,to rozhodně stojná výška je.
https://www.youtu...O-Yd_QSgaQ
to Sipadan,ty stránky znám,ale myslel jsem nějaké né oficiální, něco ze života od uživatelů,výrobce je nej..to je samo sebou.Například spotřeba jaká je,píší že je to Iveco motor tak by to nemuselo být až tak zlé..
Určitě bych se nebál pořízení takového to auta staršího je stavěné na dlouhou životnost,jen si přečti v popisu ten rám..A koneckonců Bremach už jev Rusii.
https://www.youtu...Sm21EHr12U
A někdy lepší starší než nový,,jel jsem do Polska MB 207 , odešel motor , ráno jsem za 12 000 Kč odjížděl s jiným a jezdí do dnes..Přehodil chasníci v garáži..
ivanoivanoČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

leki napsal:

to Ivano,to myslím že ne,koukni zde,to rozhodně stojná výška je.
https://www.youtu...O-Yd_QSgaQ


hej, sú aj také, ale treba pevnú vieru, že sa to neprevráti :-), ale zase asi to znesie viac, ako si myslím. Tu ich je viac s plnou výškou:
https://www.youtube.com/watch?v=t2yz-...2yz-t2gOdY
https://www.youtube.com/watch?v=ooJQW...oJQWGkDdCo
niekde sa zdá, že je to za hranicou fyziky
L
lekiČlen
Přidáno před 9 let
díky to první jsem neviděl...to mi povídej na vojně jsme zkoušeli převrátit PV3S , neskutečný auto ,
sipadansipadanČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

leki napsal:
A někdy lepší starší než nový,,jel jsem do Polska MB 207 , odešel motor , ráno jsem za 12 000 Kč odjížděl s jiným a jezdí do dnes..Přehodil chasníci v garáži..


Ano, s tím souhlasím, dokonce se většinou starší i vyhledávají .... jenže to jsme zase na začátku .... některé podvozky staršího data výroby je velice snadné sehnat, jiné prakticky nemožné, nebo v příliš zůženém výběru.

Převedeno do praxe to co se hojně neužívá v armádě se sehnat nedá, nebo dá, ale pak jen většinou od silničářů a takové vozy mají najeto úměrně stáří, což je na přestavbu nepoužitelné.

Jinak se též shodneme na tom, že Mercedes a to jakýkoliv včetně Tvého BM 207 opravíš na kterémkoliv kontinentu a proto patří mezi hojně využívané.
To se o Ivecu, SCAMu, Bremachu říci nedá, ale především Italové je mají rádi a jezdí s nimi relativně často (zřejmě i z jisté národní hrdosti).
4.114683,118.628756
Upravil sipadan dne 31.03.2015 19:57, před 9 let
L
lekiČlen
Přidáno před 9 let
což to bych zase až tak netvrdil,toto rozhodě nebude
http://suchen.mob...amp;noec=1

odhuntované,sundáš cisternu,jenž si i nějaká stavební firma na asanaci betonu koupí a je tu expedičák jak víno..Nájezd velmi slušnej..A už jsem zjistil i tu spotřebu,mluvil jsem přímo s majitelem expedičního Bremachu
http://suchen.mob...=199720050 /12-14 litrů..
sipadansipadanČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

leki napsal:

což to bych zase až tak netvrdil,toto rozhodě nebude
http://suchen.mob...amp;noec=1

odhuntované,sundáš cisternu,jenž si i nějaká stavební firma na asanaci betonu koupí a je tu expedičák jak víno..Nájezd velmi slušnej..A už jsem zjistil i tu spotřebu,mluvil jsem přímo s majitelem expedičního Bremachu
http://suchen.mob...=199720050 /12-14 litrů..


Bremachu je na mobile.de dnes 6 exemplářů pokud v letu dobře vidím, což nepovažuji za široký výběr .... z toho 3 nepoužitelní .... jeden dokonce stojí u nás ve Voctářově ulici.
http://suchen.mobile.de/lkw-inserat/a...amp;noec=1
4.114683,118.628756
floridan79floridan79Člen
Přidáno před 9 let
a co rikate na stary ducato hranaty jako mam ja? to taky delali 4x4... vymena motor prevodovka napravy do ducata co ma jen predni nahon??
Fiat Ducato 280 Weinsberg Cosmos 1989 2.5TDI 4x4 (Kosmik)
L
lekiČlen
Přidáno před 9 let
sipadan,to je o ničem,doložnost žádná a je to ten starý typ..

florin,zde máš na náhradní díly
http://auto.bazos...y-2-ks.php
sipadansipadanČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

leki napsal:

sipadan,to je o ničem,doložnost žádná a je to ten starý typ..



Diskutuji v obecné rovině, někomu se hodit může.

Z mého subjektivního pohledu ať starý, nebo nový, má komplikovanou servisní síť mimo Evropu (pokud vůbec nějakou), ale jeho výhodou je snesitelná cena podvozku nového (jak jsem již psal) - a koneckonců i starého.
Prostě italské 4x4 jsou levné, lépe řečeno levnější.

Spotřeba je zajímavá, o tom žádná diskuse. Jestli je to 12 l, ,14 l nebo 16 l není podstatné, jako další hranici beru 20 l.

Hned jak budu mít příležitost, tak pohovořím s majiteli aut s motorem Iveco 4x4 a optám se na pár statistik.

Automatické sloučení 01.04.2015 08:52:

Citovat

floridan79 napsal:

a co rikate na stary ducato hranaty jako mam ja? to taky delali 4x4...


Ahoj Floridane,
myslím, že je podvozek u Ducata 4x4 příliš nízký do většího terénu a jako alternativa se bere rovnou tedy Iveco 4x4.
4.114683,118.628756
Upravil sipadan dne 01.04.2015 07:59, před 9 let
L
lekiČlen
Přidáno před 9 let
jj,moc mě to zajímá tak dej pak zprávu..
floridan79floridan79Člen
Přidáno před 8 let

Citovat

leki napsal:

sipadan,to je o ničem,doložnost žádná a je to ten starý typ..

florin,zde máš na náhradní díly
http://auto.bazos...y-2-ks.php


Dekuji velice Lekimu za ten inzerat :-) Trvalo to faaaakt dlouho ale dilo se podarilo a uz brazdim silnice i nesilnice s mym starym Dukatkem ktery je ted 4x4. To ze nemam svetlou vejsku jako Hummer mi vubec nevadi, zatim jsem vyjel vsude kam jsem predtim vjel. Uz se nemusim bat polnich cest plnych blata ani lesu rozrytych od traktoru. Vzadu pod autem prolezu po kolenou, vepredu se ted chystam na vymenu tlumicu a tlustsich pruzin (misto 16,35mm dam 18,25mm) takze to taky bude lepsi o neco. Tu je fotogalerie jak to vse probihalo:

http://www.carava...um_id=8993
Fiat Ducato 280 Weinsberg Cosmos 1989 2.5TDI 4x4 (Kosmik)
floridan79 Připojili následující obrazek:
15_12.jpg
vlk-czvlk-czČlen
Přidáno před 8 let
Tak přestavba super, 4x4 je k nezaplacení, ale upřímně si myslím, že sis zadělal na problém s STK. Jak jsi to pořešil s papíry?
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: michal-b, copy, karlosVW, Me2d, Tomino, homat, sipadan, leki, floridan79, ivano, vlk-cz, operativec, Michalson, Baumgartner Josef

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,048,006 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.24912 sekund | Průměrně za: 0.24912 (0) sekund | Dotazy: 140 | Použitá paměť: 2.31MB/4MB