Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Fiat Ducato 4x4: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Fiat Ducato 4x4

Poslední aktualizace před 7 let
M
michal-bČlen
Přidáno před 10 let
Nezkousel jste nekdo predelani Ducata na 4x4?

http://www.dangel...ucato.html

http://www.dangel...#question1
Michal
copycopyČlen
Přidáno před 10 let
myslis ze je to take jednoduche?
karlosVWkarlosVWČlen
Přidáno před 10 let
když opomenu takové věci jako je překážející odpadní nádrž,tak velký oříšek by nastal s rozšířenou zadní nápravou...
1970 + 1977 + 2002
Fiat Ducato EuraMobil PRS695SB
nějaké ty fotky https://karlosvw.rajce.idnes.cz/
SOUNDSHOP.CZ vše pro car hifi & car multimedia
Me2dMe2dČlen
Přidáno před 10 let
A z čeho bys použil převodovku s vývodem na kardan a jaké diferáky? Nakonec to nezapíšeš do TP a zjistíš že radši ve FR seženeš origo dangela:_
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
M
michal-bČlen
Přidáno před 10 let
na strankach, ktere jsem v prvnim prispevku napsal, to firma dela a i se zachovanim tovarni zaruky a homologace.

Maji poresene i 3 urovne 4x4 a je zrejme, ze to delaji "bezne".
Bohuzel jen na nova auta, nikoliv jeta (i nova). Pry z pravnich duvodu. :-/

Takze otazky "jak to delaji" ci "to nejde" nejsou uplne na miste, protoze to umi.

Me zajima, zda se o to nekdo zajimal vice, ci zda to dela i jina firma....

dik
Michal
TominoTominoČlen
Přidáno před 10 let
Dangel je výhradní dodavatel pohonu 4x4 na "trojčata" Fiat/Peugeot/Citroën. Přestavbu dělají výhradně na nová auta , která jim dodají přímo z továrny (SEVEL), již vyrobené pro konkrétního dealera výše jmenovaných značek. Záruka je pak v rámci auta a drží ji importér pro ČR. V ČR je pohon 4x4 schválen (zhomologován) jen pro některé vybrané typy Ducata a jen s některými typy motorů.
U Peugeotu a Citroënu je to podobné. Cena (příplatek) za 4x4 pohon se samozřejmě liší dle výše výbavy a pohybuje se v ceně od 7tis€ a výš.
U starších aut je tato přestavba obecně problém, ale pro Ducato to dělá pouze Dangel. Myslím si, že vzhledem k náročnosti schvalování a legislativy dojdeš k závěru, že je to naprostý ekonomický nesmysl a bude jednodušší a ekonomičtější pořídit auto nové s pohonem 4x4...
Tomino
H
homatČlen
Přidáno před 10 let
s úpravou DANGEL mám poměrně široké zkušenosti, pracuji pro Peugeot a měl jsem na starost produkt LCV a úpravy DANGEL, pokud napíšeš co tě konkrétně zajímá tak myslím, že ti mohu na většinu otázek odpovědět.
Přímo v továrně DANGEL jsem viděl i finální úpravy ne obytné vestavby 4x4.

Nedávno jsme dělali demonstrační jízdy pro novináře, tady je odkaz:
http://www.automo...o-hummery/
Omnia mea mecum porto

!y!u:a:a
L
lekiČlen
Přidáno před 9 let
vlk-czvlk-czČlen
Přidáno před 9 let
Teď si asi naběhnu na "držkovou", ale je moc krásné, že ty auta jezdili na Hummer polygonu, ale na rovinu co životnost. Já zase za sebe - dělám pro firmy, které tyto stroje měly. Pokud to jezdilo v klidu, poloprázdné sem tam občas pro vyjetí z kluzké trávy, tak ano. Ale jak se to začalo používat v těžkých podmínkách, tak odcházely nějaké díly v převodovkách a na všechno se muselo čekat až dorazí z Dangelu. A cena taky nebyla lidová. A jinak jedná se o firmy, které se zabývají montážemi elektrovedení.
sipadansipadanČlen
Přidáno před 9 let
Vlku, vyuziji Tvych zkusenosti a vlakna .... neprosel Ti nahodou profesnima rukama SCAM ?
4.114683,118.628756
vlk-czvlk-czČlen
Přidáno před 9 let
:) :D stavěli jsme jeden (jako nástavbu) pro silničáře. Jako offroad super, ale je přes 3,5t, takže zatím pro mě jen na seznamu. Ale osobní zkušenost vyjma testování nemám.
sipadansipadanČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

vlk-cz napsal:

:) :D stavěli jsme jeden (jako nástavbu) pro silničáře. Jako offroad super, ale je přes 3,5t, takže zatím pro mě jen na seznamu. Ale osobní zkušenost vyjma testování nemám.


Diky moc :). To je az podezrele moc chvaly :). Jeste jsem to nedoresil, takze porad uvazuji. Mej se pekne a diky :_
4.114683,118.628756
L
lekiČlen
Přidáno před 9 let
Ssipadan co řešíš nějakého expedičáka ? což Unimog ?
vlk-czvlk-czČlen
Přidáno před 9 let
Unimog je prostě Unimog. Tam není co řešit. Otázkou spíše je, co kdo považuje za expedici. Pokud cesta za šipkou a překonávat to co mi přijde do cesty tak Unimog ano, ale za sebe už vím, že není důležité jen odjet, ale hlavně se i vrátit.
Mě by se spíše jako alternativa taková univerzální líbilo Fuso.
sipadansipadanČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

leki napsal:

Ssipadan co řešíš nějakého expedičáka ? což Unimog ?


Resim auto do prirody na nekolikamesicni cesty.

"Ucko" mam v podstate vyrizene, delal jsem na nem dlouhodobe nekolik let.
V podstate jsem konstantne ve fazi shaneni podvozku, ale ma to ale ....

Uz jsme u jadra meho interniho problemu .... stejne tak se dlouhodobe neumim rozhodnout, zda by nebylo lepsi jit cestou noveho, cenove dostupneho podvozku rekneme hure do terenu vybaveneho.
Jak Vlk nize naprosto presne pise, jde tez o to se vratit a "U" je proste "U" se vsim vsudy, takze necekana oprava nekde v tramtarii se muze stat poradnou nocni murou. Obzvlast, s tim mam zase zkusenost ja, kdyz se usmysli v tramtarii ze si trosku financne prilepsi na takove prilezitosti.

Me rozhodovani je o to horsi, ze jsem nikdy ojete auto nekupoval.
Takze v tom jaksi plavu a snazim se to vyhodnotit, ovsem opravdu se mi nedari, bojuju s vnitrnim presvedcenim - takze v tomto diskuse nepomuze, musim se rozhodnout vnitrne sam.

V cervnu dam ale Abenteuer Allrad, navstivim uzivatele obou taboru a budu to muset nejak rozcisnout .....

Automatické sloučení 13.03.2015 11:02:

Citovat

vlk-cz napsal:

Unimog je prostě Unimog. Tam není co řešit. Otázkou spíše je, co kdo považuje za expedici. Pokud cesta za šipkou a překonávat to co mi přijde do cesty tak Unimog ano, ale za sebe už vím, že není důležité jen odjet, ale hlavně se i vrátit.
Mě by se spíše jako alternativa taková univerzální líbilo Fuso.


Nezbyva nez souhlasit, tomuto prispevku neni co vytknout.

Jsme-li u toho Fusa, snazil jsem se zjistit, zda se v Evrope da provozovat pouze s jednomontazi vzadu.
V Asii a Australii to jde.
Nevis o tom neco Vlku ?
4.114683,118.628756
Upravil sipadan dne 13.03.2015 11:02, před 9 let
ivanoivanoČlen
Přidáno před 9 let
Zaujímavá debata. Ja som podobnú voľbu absolvoval pred rokmi. Ťažké rozhodnutie. Napred si musíš ujasniť, aké auto chceš postaviť. Ak plnohodnotný obyťák s nádržami cca 500 l nafta, 300 l voda, dobrá izolácia /5cm hrúbka/, dĺžkou nástavby cca 5-6m, veľkou garážou, prípadne nosičom na motorku tak Fuso je podľa mňa príliš malé. Čím menšie percentuálne zaťaženie maximálnej hmotnosti, tým to viac vydrží /ja mám na 16 t max. skutočnú váhu len cca 9,5 t/
Ja som zvažoval reálne Unimog alebo MAN. Unimog je samozrejme do terénu jednička, ale predsa, je to pracovný stroj, naviac ma strašili, že portály sa môžu prehrievať a proste že to nie je prioritne stavané ako kamión na státisíce km.
Nech som išiel kdekoľvek, drvivá väčšina najazdených km bola na cestách, aj keď rozbitých. A ďaleko od domova sa aj tak človek extrémom snaží vyhnúť.
Ale to je samozrejme len názor, na cestách jazdí spústa expedičných Unimogov, povedal by som že je to tak s MANom 50/50. Ostatné značky sú už zastúpené menej. A nakoniec, ani nejaký moc veľký výber nie je. Ešte tak Iveco, Atego. Nákladné autá 4x4 sa stávajú pre výrobcov okrajovým segmentom.
sipadansipadanČlen
Přidáno před 9 let
Ahoj Ivano,

MAN je super, ale plan je vejit se do 7,5 T a stale se jeste drzim predstavy dostat podvozek s odmontovanou nastavbou do namorniho kontejneru.
Fuso, Iveco, SCAM poskytuji novotu za nejakych technickych parametru pri relativne pohodove cene, nove "Ucko" je mimo realitu (je to pouze auto), ale zase je k dispozici siroka nabidka ex-army nebo pozarnich vozu .... tim se otevira moznost snadneho pripadneho prohozeni podvozku tez za schudne penize a to se mi libi priznavam :).

Ano, ve finale neni moc moznosti, to mas naprostou pravdu.
4.114683,118.628756
ivanoivanoČlen
Přidáno před 9 let
Všetko je vec kompromisu. Zvolíš ľahšie a menšie auto, musíš ubrať z komfortu, nezávislosti, odolnosti, ale zase sa to má svoje plusy, napríklad zmestíš sa do kontajneru, aj keď "odkladacia nástavba" určite prinesie ďalšie kompromisy.
A prečo sa chceš dostať do 7,5 t? Nevidím okrem vodičáku inú výhodu.
sipadansipadanČlen
Přidáno před 9 let
Netrvam za kazdou cenu na 7,5 T, ale tak nejak se to samo rysuje z dostupnych moznosti a jit nad 7,5 T nepovazuji za nezbytne nutne.
Pokud vse dopadne podle planu a bude moznost prepravy v kontejneru, tak budu jen rad.
RORO neni nabizeno do kazdeho pristavu a je pochopitelne drazsi, ale tez se to da nejak zvladnout.
Nebudu zmnesovat zase nastavbu jen kvuli tomu, aby pasovala do kontejneru.
Vychazi to samozrejme hranicne :).
4.114683,118.628756
L
lekiČlen
Přidáno před 9 let
do kontejneru seti vejde.
https://www.youtu...vVYQkrTxbA
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: michal-b, copy, karlosVW, Me2d, Tomino, homat, sipadan, leki, floridan79, ivano, vlk-cz, operativec, Michalson, Baumgartner Josef

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,028,245 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.21030 sekund | Průměrně za: 0.2103 (0) sekund | Dotazy: 132 | Použitá paměť: 2.22MB/4MB