Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Booster: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Booster

Poslední aktualizace před 6 let
L
LuciaWČlen
Přidáno před 9 let
Veronika Tomino ahoj, a este je aj lacnejsi!? Ups, co na to povie Tomas? Bude to ta ista "kvalita" co ten z Frankany?
Dakujem za tip :)
Renault Rimor XGO 302 Coupe polointegrál
a teraz Hobby 545 kmf de luxe 2023
Me2dMe2dČlen
Přidáno před 9 let
Votronicu se rozhodně bát nemusíš.
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
Franta REZACFranta REZACČlen
Přidáno před 9 let
Tady je foto infopanelu BOOSTERu. Okolo mám informativní voltmetry na startbatku a nástavbatku. Mě panel na očích již pomohl, při prasklé pojistce jsem ihned viděl na panelu, že je někde problém.
Toho vyjmutého světla si nevšímejte, opět něco ladím.

Automatické sloučení 22.12.2014 18:15:
A takto má umístěný info panel Miloš ( Upotreblenec ). Taky zastává názor, že je lepší vidět co ta nabíjecí potvora dělá.
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
Upravil Franta REZAC dne 22.12.2014 19:15, před 9 let
Franta REZAC Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen Obrázek nebyl nalezen Obrázek nebyl nalezen 2_171.jpg
sipadansipadanČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

jirkaj napsal:

Citovat

sipadan napsal:

Citovat

Tomas Brabec napsal:

Citovat

Pegaso 2010 napsal:

nechat baterku vybíjet až na 10,5 mě přijde dost nešetrné (hluboké vybití= začátek zkázy baterie- sulfatace)


A to je presne ten duvod, proc mezni hodnoty neuvadim...


Koukal jsem se podrobneji na ten spodni limit, resp. kolik ma byt to "cca." a vodice jsou dle vyrobce navrhovany na max. ztratu 0,5 V.
Tudiz to "cca." pokud je dodrzen montazni postup by melo byt maximalne +0,5 V a za techto okolnosti se muze automaticky odpojit jiz pri 11 V bez ohledu v jake fazi provozu je - zda topi, nebo zacina topit.

Takze diky za plodnou dikusi, nadimenzuji v pristim aute vodice tak, abych mel ztratu mensi nez je 0,5 V.

To Pegaso2010: Jasne, 10,5 V je zoufalost, to jsem i psal ze bych nenechal umyslne takto vybit - ovsem cas od casu, napriklad pri krutych mrazech je dobre znat "jiste" dno - no a pokud bude venku -25 C, tak radeji potrapim baterku nez sebe, to se mam radsi :)



Ahoj,tak mi to nedalo a o víkendu jsem otestoval ruského bratra vašich topení Planar 4kw. Abych neničil baterku v nástavbě zapojil jsem starou 45ah měla jem 11.9v a topení naběhlo ,odpojilo se až v10,7v,tak že ruská technika má nastevené docela nízké odpojovací napětí


Tez mi to nedalo, chvili mi to trvalo, ale jsem na tom s Eberspaecherem D4 podobne - resp. jsem na tom dle technickych listu.
Den jsem vybijel starou gelovou baterii na doraz aby se dala "svizne" nahravat jeji vybijeci procedura.
Pod zatezi mi ECU odpoji topeni na cca. 11,05 V.
To je presne tak, jak to ma byt, vodice mam malicko delsi nez by mely byt, takze vse odpovida informacim vyrobce.
Tudiz jsem spokojen a Webasto mi stale vrta hlavou.

Abych predesel nejasnostem, tak se jedna o topeni klasicke (rekneme pro nakladaky) D4, nikoliv D4S a D4 camper, ktere jsou vybaveny jinou ECU kvuli urceni pro obytna auta.
Topeni jsem testoval v aute ktere jsem sam stavel, takze jsem si jisty, ze je napojeno bez stabilizatoru, ci jineho vynalezu - jinak receno je napojeno primo do rozvodnice.

Starou gelovku jsem tvrde "pocvicil" takze ji ubyvala desetina voltu za par sekund a dalo se to nahrat.
Video je dostupne zde http://uloz.to/xG...dpojeni-3g
4.114683,118.628756
J
jirka dagmarČlen
Přidáno před 9 let
Prosím o radu.....vadí když dobijí booster a solár současně nebo je lepší něco odpojit nebo vypínat na ob. autě. A asi přes léto...?????

Automatické sloučení 06.01.2015 22:17:
...........myslím aby netrpěli baterie.....
...hlavně že se máme....!c
Upravil jirka dagmar dne 06.01.2015 23:17, před 9 let
Tomas BrabecTomas BrabecČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

jirka dagmar napsal:

Prosím o radu.....vadí když dobijí booster a solár současně nebo je lepší něco odpojit nebo vypínat na ob. autě. A asi přes léto...?????

Automatické sloučení 06.01.2015 22:17:
...........myslím aby netrpěli baterie.....


Nevadí. Nechej to žít vlastním životem, jsou to inteligentní zařízení. Nabíjení upravují dle aktuálních hodnot a potřeb baterie. Není nutné nic odpojovat ani přepínat.
cesinocesinoČlen
Přidáno před 9 let
Chtel bych se optat jestli je nekde k mani booster mt lb 45 s montazi nejlepe jizni morava, bratislava? potreboval bych to do konce ledna. diky za info Honza
Honza+ Kristyna+ Jakub 8+ Michala 6+ Lucie 4
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 9 let
Büttnerové nespí: vypustili na trh další hóódně zajímavou novinku
http://www.karava...ravany.htm
J
Jirka WČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

Karel Prokop napsal:

Büttnerové nespí: vypustili na trh další hóódně zajímavou novinku
http://www.karava...ravany.htm



A jaký je rozdíl mezi tímto a např. 45kou?
C
codyČlen
Přidáno před 9 let
To ze to funguje aj zo striedaveho napatia a nielen jednosmerneho.
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 9 let
přeložím Codyho do češtiny :):
je to nabíječka na 220V a 20A booster v jednom futrálu.

Výhody: např. vestavby můžou za jízdy dobíjet 20A (místo cca 5-7A) a při připojení na síť 220V (v kempu, doma, na centrále) mají k dispozici supermoderní a supervýkonný nabíječ 20A s teplotním čidlem.
Samozřejmě se hodí i např do starších aut který mají starý (a slabý) bloky a nebo nemocnou el. instalaci.
Jeho hlavní přínos vidím hlavně u aut který jezdí celoročně (např. prodloužený zimní víkendy)

Automatické sloučení 26.01.2015 08:53:
pro ty kdo chtějí mermomocí nabíjet karavan (přívěs) za jízdy
a HLAVNĚ: hodí se do malých vestaveb !!!!
http://www.karava...ravany.htm
- booster 8A
- nabíječ z 220V -10A
- má teplotní čidlo

Automatické sloučení 26.01.2015 08:58:
další moc pěkná věc jsou Power Packy: sada solár, booster a měřák dodané a spotřebované energie tyby které spolupracují se Schaudím EBL i typy samostatné
http://www.karava...4000iq.htm
a
http://www.karava...4000iq.htm
a další dvě variace.....

Automatické sloučení 26.01.2015 09:49:
no, a konkurence CYRIXU od MT:
http://www.karava...by-12v.htm
Upravil Karel Prokop dne 26.01.2015 10:49, před 9 let
VeronikaTominoVeronikaTominoČlen
Přidáno před 9 let
Zaujimave to nepochybne je, ale uplne genialne to bude az vtedy, ked v tom jednom futralu bude nabijacka na 220V a booster 45A.!!

Predpokladam, ze prave to by mal byt logicky dalsi krok od Buttnerov.
Tomas+Veronka+Matejko (8 rokov)+Terezka (6 rokov)+Paula (3 roky)+Lucia (4 mesiace), Rimor Katamarano 6, Ford Tourneo Custom
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 9 let
to je otázne,
protože se domnívám že vnitřní konstrukce je limitovaná velikostí futrálu: jen u nás v Děčínským ALCANu ti odlejou nejmíň 500kg tažených profilů. + cena formy.
Nevím jaká je návratnost v tomto "podujatí" ale myslím, že za rok to nebude....
A
adalbertČlen
Přidáno před 9 let
Votronic nabízí několik zařízení "All-in-one" Battery Charger VBCS Triple.

Největší z nich je:
Battery Charger VBCS 60/40/430 Triple
- VCC-Ladewandler mit 60 A
- Pb-Netz-Ladegerät mit 40 A
- MPP-Solarregler für max. 430 Wp

www.cabotz.ch/_do...

Je tato kombinace k něčemu a nebo je lepší to mít samostatně?
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 9 let
Výhodou je určitě zástavbový prostor. Cena je v podstatě stejná jako u samostatných koponentů. Navíc Votronic je původcem a praotcem boosteru. Verze stojí orientačně:
20160, 24000 a 28000 Kč.
A
adalbertČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

Karel Prokop napsal:

Výhodou je určitě zástavbový prostor. Cena je v podstatě stejná jako u samostatných koponentů. Navíc Votronic je původcem a praotcem boosteru. Verze stojí orientačně:
20160, 24000 a 28000 Kč.


Dá se ten prostřední VBCS 45/30/350 sehnat i u nás?
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 9 let
Vozím je na objednávku. Skladem ne.
A
adalbertČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

Karel Prokop napsal:

Vozím je na objednávku. Skladem ne.

SZ
I
IvounČlen
Přidáno před 8 let
Zdravím,
Mám Berlingo ve kterým se vyspím s mini vestavbou a mám tam vše co potřebuju. Prostě stan na kolečkách. Klasiku stan větší máme taky. Řeším pouze sociálky a sprchu.
Takže kemp kde jsem byl v zahraničí, kde byla teplá voda ze solárů, splachovací wc, bez elektriky byl naprosto vyhovující. Navíc takový místa mám rád.
Hodila by se lednička, taková ta přenosná do auta, na pláž.. 12/230 V. Odběr to má dle výrobce 47W.
Jenže jak to uživit kde není elektrika? Baterku další neřeším s tím problém nemám. Třeba 100Ah.
Ale jak ji nabíjet? Solár vzhledem k velikosti auta? Efoy mi přijde jako nesmysl. Booster ? Centrála která dělá bordel a smrdí ?
Jezdím tak 5 týdnů do roka. V létě.
Nějaký nápad?

Chápu že je to extrém ale je to i výzva. Díky.

PS: prosím nepsat řešení typu: ať si vše pobalím a jedu si nakoupit třeba 40km kazdý den. Díky. :)
Weinsberg CaraOne 420
TomTPTomTPČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

Ivoun napsal:
Hodila by se lednička, taková ta přenosná do auta, na pláž.. 12/230 V. Odběr to má dle výrobce 47W.


Za den máš tedy při 12V spotřebu skoro 50A a vzhledem k tragický účinnosti chlazení peltierem bych se na to při takovém proudovém odběru z výšky...vykašlal.
Tom & Pavla
Škoda Octavia II 1.9 TDI + Elddis Crown Crest
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,809,363 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.22491 sekund | Průměrně za: 0.22491 (0) sekund | Dotazy: 149 | Použitá paměť: 2.39MB/2MB