Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Rozvod teplého vzduchu z Trumatic: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Rozvod teplého vzduchu z Trumatic

Poslední aktualizace před 7 let
K
kutil1Člen
Přidáno před 11 let
Topení na plyn mi dobře topí, ale nějak mi není jasná funkce rozvodu teplého vzduchu po obytce, zdá se mi, že z výdechů nejde nějak horký vzduch.

Nafotil jsem to a do toho topení vede hadice vzduchu z komínku mimo obytku. Pak z toho topení vede 1 hadice vlevo a jedna hadice vpravo. Obě hadice se spojí v T kusu a pokračuje jedna hadice po obytce do průduchů.

Není tam někde nějaké přepínání, aby mi šel po obytce horký vzduch, mám dojem, jestli se nerozvádí ten čerstvý studený vzduch.

Má někdo schéma, nebo popis jak to funguje, jestli tam je nějaká klapka? Pokud ano, jak se ovládá?
kutil1 Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen Obrázek nebyl nalezen dsc04926.jpg Obrázek nebyl nalezen Obrázek nebyl nalezen Obrázek nebyl nalezen
G
GULIČlen
Přidáno před 11 let
AHOJKY LIDI :_
Teplý vzduch je veden po celém autě za skříňkama, v sedací lavici, kolem nádrže na vodu atd.Trubky mívají občas dírky, kterýma ufukuje teplý vzduch a vyhřívá ti to celé auto od spodu, za lavicí, ale i jinde by měli být malé mezery kudy teplý vzduch stoupá vzhůru a prohřívá auto.Z jednotlivých výduchů je teplý vuduch rozváděn rovnoměrně po celém autě. Klapky musíš přiškrcovat, čím blíže k topení tím více škrtit, aby jsi teplo poslal dál rourou ke konci rozvodu.
Ty máš v podstatě jednu rourukolem celéhoauta, protože máš topení v rohu a vedle jsou dveře.Druhá roura v levo by musela jít pod podlahoua dále pokračovat. Oni to vyřešili takhle.
Pod ventilátorem jsou ,,PAROHY" tedy klapka, která pouští vzduch do LEVA nebo do PRAVA. V tvém případě je to jedno, máš to spojený dohromady, zkus co to udělá.
Nevíhoda tvého zapojení je, že za ventilátorem je vzduch vařící a na konci to moc nefouká a když jo , je to studený.
Doporučím ti překontrolovat všechny spoje (což jsi asi udělal) občas se rozpojí a vzduch uniká kde není třeba.
DoskocilDoskocilČlen
Přidáno před 11 let
Ahoj. Existuje norma (závazná zvyklost, předpis, komu by norma vadila), která stanoví, jak nevýše teplý vzduch může vystupovat z výdechů teplovzdušného vytápění. Je to kvůli bezpečnosti, k výdechu se může dostat i batole a může dojít k poškození očí. Nevyžadujte proto, aby z výdechů vycházel horký vzduch, výrobce je zavázán, že z výdechů horký vzduch vycházet nebude. Čáo, Pepa, r. a v.
K
kutil1Člen
Přidáno před 11 let

Citovat

GULI napsal:


Pod ventilátorem jsou ,,PAROHY" tedy klapka, která pouští vzduch do LEVA nebo do PRAVA. V tvém případě je to jedno, máš to spojený dohromady, zkus co to udělá.



Dík za objasnění.
Jak a čím je ta klapka ovládaná?
Je to zkonstruováno i tak, že to bere studený vzduch z komínku?
To zapalování plynu je z nástavbové baterie, nebo jsou v kamnech někde bateriové články? Jak se dovnitř pod topení dostanu - dole to jde odklopit, nahoře to drží tím otočným ovládačem. Ten se silou tahem nahoru uvolní, nebo je tam nějaká západka?
Má někdo schéma ovládání klapky?
KopecnyKopecnyČlen
Přidáno před 11 let
Ahoj Kutile,
plech drží pouze dole na zobáčcích , potáhneš k sobě cca 1cm a po té zatlačíš a vytáhneš směrem nahoru. Knoflík ovládání intenzity hoření jak píšeš se navytahuje je na volno v krytu , takže vytáhneš pouze kryt , knoflík zůstane u kamen. Na spodu kamen najdeš pizzo zapalovač, který je napájen dvěma Touškovými bateriemi. Stejný postup jak u TV ovladače.

Ahoj Tomáš
Člen Asistenční služby Caravan 24 !y +420606709909:t Olomoucký Kraj
Tommy-Marcelka-Mareček (1.5)-Toník (11)-Kubík (13)-Peťula (16) a :i Max
BombiciBombiciČlen
Přidáno před 11 let
Nebo po odklopení krytu zjistíš, že ten piezo nemá baterie, ale je připojen k nástavbovému akumulátoru, samozřejmě asi přes něco, kde bude pojistka. Mám podobné auto, mám to z nástavbovky. U starého Knasue to bylo na 2 tužkovky. Jde to sundat, je to jen zasazeno do plechu (vystřižené a ohnuté packy), tak to lehce sundáš a koukneš.
Už je čas zatopit, v noci budou klesat teploty venku k deseti, atak pro udržení cca 16-18 stupňů na spaní bude potřeba lehce polechtat topeníčko. Jinak přes noc budeš muset dělat !r :)
Bombíci
K
kutil1Člen
Přidáno před 11 let
No, já už topím 2. víkend tak od 6 ráno do 8. hodiny. Jde mi o to, že se musím podívat, jestli je to na baterky. Pokud ano, tak abych mohl operativně vyměnit. Jen se mi zdá, že to pravé horní kolečko není volně v krytu, kryt jsem nahoru nevytáhl. Ještě se jednou podívám.

Tam je ten zapalovač takový, že jde jeden oblouk za druhým, pokud se drží zmáčknuté pravé kolečko. Chtěl bych totéž do lednice, tam se musí opakovaně mačkat.

Dá někdo tip (odkaz) na takový zapalovač na baterky, aby při zmáčkutí tlačítka šly oblouky stále za sebou?
MTSMTSČlen
Přidáno před 11 let
http://www.karava...od-93.html

http://www.karava...lovani.htm

jinak ventilátor rozfuku nasává vzduch přes topení z vnitřního prostoru nástavby

:_
Jirka + Alena + Renault Master - MTS-2
https://www.carav...i_id=41587
K
kutil1Člen
Přidáno před 11 let
Děkuji všem, také za ten katalog dílů na topení.
Povedl se mi sundat ten kryt, mám to zapalování na 2 baterie.
KopecnyKopecnyČlen
Přidáno před 11 let
Ahoj Kutile,
tady máš levnější variantu pro tu lednici

http://www.tme.eu...order=DESC[img][/img]

Ahoj Tomáš
Člen Asistenční služby Caravan 24 !y +420606709909:t Olomoucký Kraj
Tommy-Marcelka-Mareček (1.5)-Toník (11)-Kubík (13)-Peťula (16) a :i Max
K
kutil1Člen
Přidáno před 11 let

Citovat

Kopecny napsal:

Ahoj Kutile,
tady máš levnější variantu pro tu lednici

http://www.tme.eu...order=DESC[img][/img]

Ahoj Tomáš


Díky, díval jsem se na to, neznám to. U té lednice to zapalování je v oblasti, kde je pak plamínek. Tedy nevím, jak to zapojit. Je moje domněnka správná, že například tady u tohoto:

http://www.tme.eu...n/miflex/#

jsou 2 výstupy - jeden připojím na kostru, kde je hořák. Druhý výstup spojím s tím kabelem, který vede od toho mého zapalovače, co je umístěn u plamínku?

Tedy ten kabílek nepovede k tomu tlačítku, ale do toho generátoru?
KopecnyKopecnyČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

kutil1 napsal:

Citovat

Kopecny napsal:

Ahoj Kutile,
tady máš levnější variantu pro tu lednici

http://www.tme.eu...order=DESC[img][/img]

Ahoj Tomáš


Díky, díval jsem se na to, neznám to. U té lednice to zapalování je v oblasti, kde je pak plamínek. Tedy nevím, jak to zapojit. Je moje domněnka správná, že například tady u tohoto:

http://www.tme.eu...n/miflex/#

jsou 2 výstupy - jeden připojím na kostru, kde je hořák. Druhý výstup spojím s tím kabelem, který vede od toho mého zapalovače, co je umístěn u plamínku?

Tedy ten kabílek nepovede k tomu tlačítku, ale do toho generátoru?


Ano
Člen Asistenční služby Caravan 24 !y +420606709909:t Olomoucký Kraj
Tommy-Marcelka-Mareček (1.5)-Toník (11)-Kubík (13)-Peťula (16) a :i Max
MTSMTSČlen
Přidáno před 11 let
Tak bych to nedělal, jsou to dva výstupy vysokého napětí ( je to určeno na plynové varné desky se dvěma nebo čtyřmi plotýnkami ), kostru máš mezi napájecími konektory, ten prostřední ze tří. Místo pieza dáš do panelu lednice tlačítko, kterým budeš přivádět +12 do generátoru, ten prostřední spojíš s kostrou lednice a vysokonapěťový kablík od pieza zapojíš na výstup generátoru. Je otázka, co bude dělat ten druhý výstup, ta jiskra bude chtít někam přeskočit, snad by se mohly oba výstupy propojit na jedno jiskřiště

:_
Jirka + Alena + Renault Master - MTS-2
https://www.carav...i_id=41587
K
kutil1Člen
Přidáno před 7 let
Ahoj, přijel jsem z hor, kde jsem byl připojen na 230 V.
Ale čeká mne výjezd, kdy budu topit propanem a budu mít puštěný rozfuk. Ten mi někdy začne vibrovat a popískávat a v noci je to na probuzení. Máte někdo popis, jak se dostat k ventilátoru rozfuku? Zkusil bych to promazat. V úvodu linku mám nějaké fotky, snad se pozná, co mám za typ topení.

A ještě jeden dotaz. Když zapaluji plynové topení, tak otočím kolečkem a zmáčknu. Začne cvakat jiskra na zapálení a ta cvaká, i když již nemačkám až do zapálení. Tam je nějaká automatika, že přestane cvakat jiskra po blafnutí plynu?
Upravil kutil1 dne 15.01.2017 18:47, před 7 let
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: kutil1, GULI, Doskocil, Kopecny, Bombici, MTS

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,111,476 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.25415 sekund | Průměrně za: 0.25415 (0) sekund | Dotazy: 114 | Použitá paměť: 2.1MB/2MB