autoservisČlen Přidáno
před 11 letTahle nabíječka jistě není špatná, je to dnes již klasická osvědčená konstrukce SMD technologií pro univerzální použití. Když však budeš hledat, nechá se sehnat i kolem 500kč a s více funkcemi, dokonce i s možností pevného zabudování na stěnu či kastlíku.
Roman ST1Člen Přidáno
před 11 letZa ty peníze bych ti doporučil spíš Ctek MXS 5.0 :
http://nabijecky-...2v-0-8-5a/
nebo pro trvalou montáž Fairstone ABC-1210D 10A :
http://www.batter...fairstone/
Já použil nabíječku známou nabíječku z Lidlu, jen je škoda, že si nepomatuje poslední nastavení a musíš ji vždycky po odpojení 230V znovu a znovu pouštět. Jinak za 500Kč spokojenost.
VW Golf Alltrack + Hobby 460Ufe
Posádka : Roman, Terezka, Nikolka 4 a Dany 1
Upravil Roman ST1 dne 09.07.2013 18:55,
před 11 letfloridan79Člen Přidáno
před 11 lethttp://www.derama...961-c-962/
nevim jak tahle, ale jsem s ni spokojenej, potreboval jsem hlavne at ma co nejvic Amperu aby to tam nasvihala za co nejkratsi dobu.... pokud je tu odbornik nejakej, budu jedine rad kdyz uslysim jestli ta moje je dobra, ok nebo stoji za kulovy :-) dik
Fiat Ducato 280 Weinsberg Cosmos 1989 2.5TDI 4x4 (Kosmik)
Roman ST1Člen Přidáno
před 11 letNevím jak velkou máš baterku, ale jak se tu už psalo, pro optimální rychlé nabíjení by jsi měl použít nabíječkou o nabíjecím proudu o velikosti 10% kapacity baterky. Tzn. pokud máš baterii 100Ah, tak pro rychlé nabití je potřeba nabíječka o nabíjecím proudu min.10A.
Pokud máš 20Ampérovou nabíječku, tak by jsi měl mít výhodu v rychlejším nabití. Ono v reálu stejně ta nabíječka ten proud dává jen krátce po spuštění a pak si jej ubírá dle potřeby.
Teda alespoň si to myslím, že to tak je :t
VW Golf Alltrack + Hobby 460Ufe
Posádka : Roman, Terezka, Nikolka 4 a Dany 1
Roman ST1Člen Přidáno
před 11 letKarel Prokop : díky za opravení :^
VW Golf Alltrack + Hobby 460Ufe
Posádka : Roman, Terezka, Nikolka 4 a Dany 1
Karel ProkopČlen Přidáno
před 11 letJe třeba si říct, že naprosto zásadní pro rychlý nabíjení je teplotní čidlo.
Pokud ho ta nabíječka nemá, nebo není připojené nabíjí nabíječka "zbytečně" šetrně protože jediná odezva z baterky je napěťová a ta je, že baterka tvrdí že už víc nemůže - ale opak je pravdou, může. A může hodně, kór když je prázdná.
Jenže to se nabíječka nedozví, když ji čidlo nenahlásí pravdu (že je baterka studená).
Na tomhle principu fachčí např. booster. Pokud čidlo nemá, nabíjí taky (a dobře) ale ne tak rychle.
Samozřejmě ultrarychlý nabíjení nás vždycky stojí kus odlomivších se desek.
Óbr silná nabíječka (20A - na 100Ah trakci) zvedne ihned napětí a baterka tvrdí že už má dost (nezapomeňte, že je to trakce - má malý množství aktivní hmoty na deskách a napětí vyskočí o to rychleji). Tak nabíječ čeká, až se baterka srovná a znovu tam pošle bombu. Takhle dochází k pulzaci a následným značným prodlevám v době nabíjení.
Už sem to tu psal mockrát - vše musí být v rovnováze.
I velkost nabijáku versus baterky. Pokud tam je zásadní nerovnováha, vždy je výsledkem ve finále zpomalené nabíjení.
píšu to furt.
je to marný, je to marný, je to marný.
buď lidi nečtou, nebo je to zaplevelený balastem.
Upravil Karel Prokop dne 10.07.2013 13:17,
před 11 letKarel ProkopČlen Přidáno
před 11 letBlahopřeju. To byla ta nejlepší volba :^
Zdenek a AlenaČlen Přidáno
před 9 letNemá náhodou někdo zkušenost s touhle nabíječkou ?
http://www.ahprof...ouziti.htm
podle návodu si po vypnutí/zapnutí pamatuje režim a pokračuje v nabíjení
tak trochu mi připomíná CTEK MULTI XS 7000 12V
:_
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
Upravil Zdenek a Alena dne 15.01.2015 22:41,
před 9 letOTTOMANNNováček Přidáno
před 9 letDruhým rokem mám nabíječku od CARCLEVER Automotive parts. Jedná se o inteligentní nabíječku 12V s mikroprocesorem nabíjení a možností volby 2/6/10/15A nabíjecího proudu pro bezúdržbové, gelové, AGM, VRLA s indikací poruch, zkoušek (zkrat-přerušený článek) na LED displeji. Po devítistupňovém nabití umožňuje trvalé připojení baterie tzv. udržovacím proudem. Nabíječka má CL (auto klasika-zapalovač) zástrčku jako napáječ zařízení 12V/15A. Neocenitelná je při vybité startovačce funkce BOOSTER. Po dobu pěti minut(odpočítávání a zvukové znamení) nabíjí baterii proudem 50A a poté pomáhá baterii s roztočením startéru. Neocenitelné v zimě v mrazech - zatím nezklamala!!! Kupoval jsem ji přes internet a stála něco okolo 1500,- Kč. Je to sice větší přístroj 20x13x22 cm včetně madla, ale cena/funkce nejlepší a tak má své stálé místo.
OTTOMANN Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
petr a jarkaČlen Přidáno
před 9 letpetr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
Zdenek a AlenaČlen Přidáno
před 9 let
Tak dnes jsem ji otestoval do Varty 180Ah vybité na 75% dávala ze začátku 7,2A pak 5,2 a pak to dále klesá, jinak doporučuji, jde zapnout i jako zdroj 13,5V a lze na ni cokoli připojit ( vyzkoušeno : žárovka/rádio/čerpadlo, led pásek).
je naprosto tichá (nemá ventilátor) po odpojení ze sítě a znovu připojení pokračuje v režimu předtím nastaveném.
zapojím ji nastálo do karavanu místo nabíječky od Deramax, která měla ventilátor a ten byl docela slyšet
:_
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12