LANAČlen Přidáno
před 11 letSchéma zapojení rozvodu vzduchu pro montáž přídavného vzduchového pérování.
!)
Pro více informací můžete zavolat na telefon: 773 616 322
LANA Připojili následující soubor:
LANA Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
Ahoj, zřejmě budu nucen také pořídit vzduchové pérování na zadní nápravu. Chtěl bych se zeptat, zda je možno zařízení instalovat svépomocí? Díky.
furgonČlen Přidáno
před 11 letCitovat
Fafion napsal:
Ahoj, zřejmě budu nucen také pořídit vzduchové pérování na zadní nápravu. Chtěl bych se zeptat, zda je možno zařízení instalovat svépomocí? Díky.
Určitě, není to nic složitého, zvládne to každý trochu zručnější kutil.!)
Jarda a Zuzka
Fiat 2.3 Carado 448
VitaČlen Přidáno
před 11 letna poslední technické si ho už všimli - ale já tvrdím, že to tak bylo dovezeno :-) - což není úplně pravda, montoval jsem ho sám. Tedy jen připomínka, že montáž svépomocí nám asi brzo zatrhnou.
A u zobrazeného schematu bych si já doplnil jednu drobnost, mezi kompresor a rozdvojku - klasický autoventilek, to pro případ, že odejde kompresor tak ať to jde fouknout třeba u pumpy.
furgonČlen Přidáno
před 11 letCitovat
Vita napsal:
na poslední technické si ho už všimli - ale já tvrdím, že to tak bylo dovezeno :-) - což není úplně pravda, montoval jsem ho sám. Tedy jen připomínka, že montáž svépomocí nám asi brzo zatrhnou.
A u zobrazeného schematu bych si já doplnil jednu drobnost, mezi kompresor a rozdvojku - klasický autoventilek, to pro případ, že odejde kompresor tak ať to jde fouknout třeba u pumpy.
i u tohoto schematu můžeš dofouknout ,sice každý zvlášť(ale nakonec by to byla pouze nouzovka),ventilkama na obrázku vedle manometrů:_
Jarda a Zuzka
Fiat 2.3 Carado 448
Ahoj všichni!
Furgone děkuji, to jsem moc rád! Pořizovací cena je i tak dost vysoká, nějakých 17 tis. a platit ještě za montáž...No, ještě došetřím a pak hurá na to! Je u toho nějaký návod blbuvzdorný na montáž:)? Díky!
Mirek a JirinkaČlen Přidáno
před 11 letFafion napsal ...... Pořizovací cena je i tak dost vysoká, nějakých 17 tis. a platit ještě za montáž...No, ještě došetřím a pak hurá na to! Je u toho nějaký návod blbuvzdorný na montáž? Tak to jsi asi moc bohatý,když chceš za to dát takový peníz a ještě si to nechat namontovat :o Mě to přišlo celkem na rovnou polovinu a montáž asi tak necelý půl den a to jsem elektrikář slaboproudař,ale co je vrtačka a klíče zase vím a víc k tomu fakt není potřeba.Druhá STK a nikdo se nad tím nikdy nepozastavoval. Jinak já mám kompresor přímo z koncovkou na autoventilek,takže,kdyby náhodou,tak vytáhnu druhý co sebou stále vozím,místo klasické pumpy.
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na
http://tvsat.rajc...PettoČlen Přidáno
před 11 letAhoj Mirek a Jirinka,
tiez som o tom uvazoval, vedel by si dat nejaky typ, kde sa to da kupit za rozumnu cenu, vdaka
Peter
Peugeot J5 Chausson 1,9 D (the Highway patrol machine)
LANAČlen Přidáno
před 11 letUmístnění ovládacího panelu dvouokruhového systému vzduchového pérování v palubní desce místo popelníku v Peugotu J5
LANA Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
Zdravím, přátelé!
Rád bych se s Vámi podělil o zkušenost se zakladatelem tohoto vlákna. Snad to admin nebude považovat za reklamu a nesmaže to, na tomto fóru si máme přece pomáhat a vyměňovat info, že?
Tedy to zkrátím. U zakladatele jsem nejen sehnal sadu vzduchového pérování za fajn cenu, ale hlavně mi ochotně poskytl veškeré info, fota apod. potřebné k instalaci. Mám to k němu moc daleko, jinak bych si určitě nechal od něj zařízení namontovat. S „přítelem na telefonu“ jsem to však zvládl taky. Vše v pořádku dorazilo, vše perfektně pasovalo.Stále odkládaná a zdánlivě nedostupná věc je najednou ze dne na den skutečností, a já se můžu zítra vydat na dovču opět o něco komfortněji! Tedy, Lano, ještě jednou za vše díky!!:q
CibiČlen Přidáno
před 11 letjá jsem pořád nevyřešil, kam dát budíky, aby byly vidět a po ruce. Takže zatím mám hadičky za sedačkou smotané a musím kontrolovat tlak manometrem. cca po 14 dnech to ujde.
Nemá asi někdo namontované v Sprinteru (LT) kolem roku 2000?
viera a vladoČlen Přidáno
před 11 let[quote]
LANA napsal:
Schéma zapojení rozvodu vzduchu pro montáž přídavného vzduchového pérování.
!)
Pro více informací můžete zavolat na telefon: 773 616 322[/quote
Ahoj - podľa tohoto schémata by mala každá vetva / P -L / plniť a odpúšťať zvlášť.Mne to však funguje tak,že doplňujem a odpúšťam obe naraz a je jedno na ktorý ovladač siahnem. Už sa tu ,ale myslím o tom písalo.Aj kompresor mi doplňuje obe naraz a je mu jedno ktorú časť držím.HMM asi chyba v zapojení - auto som už tak kúpil - asi som mal na tento defekt okamžite reagovať , ale vtedy som o tom nič nevedel. Teraz som si už zvykol......
Automatické sloučení 05.07.2013 21:15:
[quote]
Cibi napsal:
já jsem pořád nevyřešil, kam dát budíky, aby byly vidět a po ruce. Takže zatím mám hadičky za sedačkou smotané a musím kontrolovat tlak manometrem. cca po 14 dnech to ujde.
Nemá asi někdo namontované v Sprinteru (LT) kolem roku 2000?[/quot
Mám to v Sprinteri 2001 - vľavo dole pod volantom tak na úrovni ventilátora na druhej strane voľné miesto po niečom. Tesne pod ovládačmi hmlových svetiel . Mala by tam byť krytka na niečo ????
viera!l a vlado!y
koľko vzletov toľko pristátí!
Upravil viera a vlado dne 05.07.2013 21:15,
před 11 letMirek a JirinkaČlen Přidáno
před 11 letVlado,dobře se podívej na to schema zapojení !!! U těch dvou šipek co tam jsou nakresleny musíš mít zpětné ventilky,jinak se to bude chovat přesně tak jak popisuješ. Ty ventily propouští jen směrem do měchů a to samozřejmě při foukání plní obě strany,při vyrovnávání tlaků stačí zmáčknout příslušný odpouštěcí ventil na té straně kterou chceš odpustit.Druhá strana zůstane beze změn,právě protože jsou tam ty ventily.Podle všeho je tam nemáš a nebo jsou nějak poškozeny ?? Já sice nemám tvůj typ auta,ale poněvadž jsme nekuřáci,mám budíky pravě místo popelníka,asi tak jako u hodně aut.
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na
http://tvsat.rajc...viera a vladoČlen Přidáno
před 11 letMirku zrejme pri montáži soudruzi na tie ventilky zabudli. Pri odpúšťaní hociktorým klesá tlak v obidvoch rovnako. Takže som bez jednosmerných ventilov,ale rozoberať to naozaj nebudem.Ďakujem za informácie.
viera!l a vlado!y
koľko vzletov toľko pristátí!
Mirek a JirinkaČlen Přidáno
před 11 letZkus se obrátit na autora vlákna,má je skladem a vsadit je tam není vůbec žádný problém,jen vypustíš vzduch.
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na
http://tvsat.rajc...LANAČlen Přidáno
před 11 letZapojení kompresoru od přídavného pérování s rychlospojkou, pro připojení vzduchové hadice.
Automatické sloučení 12.02.2014 23:03:
Nový typ vzduchového pérování na Mercedes Sprinter
Upravil LANA dne 13.02.2014 00:03,
před 10 let
LANA Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
SerifČlen Přidáno
před 10 letAhoj všichni,
mám taky vzduchové párování od Lana namontováno svépomocí cca před rokem.
Nechci mu dělat reklamu, ale jízdní vlastnosti se podstatně zlepšily, hlavně v zatáčkách, vůz se už tak nenaklání a na naší dálnici už to tak nebouchá. Spokojenost.
Ale teď k problému, který mám. A podle všeho, jak jsem to konzultoval s jinými obytkáři, tak nejsem jediný, který tento problém má.
Myslím, že je to otázka přímo pro Lana.
Levá strana po nafoukání drží i několik měsíců, ale pravá strana je bez tlaku cca po třech dnech.
Prošel jsem všechno. Jarovou vodou nastříkal , ale nic jsem nenašel, kde by tlak utíkal.
Jediné co mě nadadlo, tak zpětný ventil - / podle mého názoru propouští / -
Jak bude chvilka, tak vlezu pod káru, a zkusím přehodit zpětné ventily - zaměním levou a pravou stranu. A bude to jasné.
A nebo by mohla být závada ještě někde jinde ??? Podle mě ne, ale mohu se mýlit.
Myslím si, že zpětný ventil opravit nejde , pouze vyměnit.