Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Motor FORD TRANZIT 2,2 TDCI-zkušenosti: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Motor FORD TRANZIT 2,2 TDCI-zkušenosti

Poslední aktualizace před 6 let
ropropČlen
Přidáno před 11 let
Zalíbil se mi jeden Fendt, nemáte zkušenosti s motorem FORD TRANZIT 2,2 TDCI ? Přemýšlím o výměně a značka Fendt by měla být o kvalitě, ale tento motor neznám. Díky za názory.
https://www.zonerama.com/rop1

Já už nic nemusím
P
poldajČlen
Přidáno před 11 let
Co to je za rok?
ropropČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

poldaj napsal:

Co to je za rok?


2009
https://www.zonerama.com/rop1

Já už nic nemusím
T
tom74Člen
Přidáno před 11 let
.... zprostředkovaně od automechanika ---- vyhnout se obrovským obloukem..:@

zřejmě tyto motory jdou do boxera+jumpera 2,2 a v těchto autech se ten motor taky moc nepovedl
P
poldajČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

rop napsal:

Citovat

poldaj napsal:

Co to je za rok?


2009


Takže pozor na něj.Podpalují se ventily.Po roce 2010 konec začali dělat něco jinak.A prý je to lepší ale jedna bába povídala.
Já tomu moc nevěřím.40 tis km a ventily v prdelce a motor na GO....
Proto třeba v Hykru prodávají euramobil s novým motorem.Přitom má prd najeto.nebo ho alespoń prodávali.
Ford ale táhne odspodu,je živy a má sílu.Fiat je lepší.A o dost.
Jen a jen můj názor.Forďáci prominťe....Vím že se najdou i dobré kusy.Jako je to se vším.
misusmisusČlen
Přidáno před 11 let
co clovek,to nazor.
takze vlastnim CITROEN JUMPER 2,2HDI jak se pise je tam motor ford a ted ty zkusenosti:
mam najeto 120 000km zavada v 1300km odesel egr ventil = vyrobni vada na zaruku opraveno,dale ve 118 000km vymena lozisek v alternatoru+remeny,jinak nic,spokojenost maximalni. spotreba 7-8ltr (je to L1H1 nejmensi jumper)
kamarad dela v servisu ford vedouciho servisu a ted prodeje a pri debate rikal,ze se tyto nove 2,2
motory dost zlepsily oproti starsim 2,0
ALE myslim si,ze neni moc spatnych motoru (vseobecne) spis spatnych majitelu !
jeste ze zkusenosti: spousta lidi v mem okoli ma v obytkach 2,3JTD fiat a rekl bych ze zavady se jim taky nevyhybaji. a navic je na diesel zvlastnim zpusobem naladen,malo toc.momentu v nizsich otackach a horsi davkovatelnost plynu.
P
poldajČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

misus napsal:

co clovek,to nazor.
takze vlastnim CITROEN JUMPER 2,2HDI jak se pise je tam motor ford a ted ty zkusenosti:
mam najeto 120 000km zavada v 1300km odesel egr ventil = vyrobni vada na zaruku opraveno,dale ve 118 000km vymena lozisek v alternatoru+remeny,jinak nic,spokojenost maximalni. spotreba 7-8ltr (je to L1H1 nejmensi jumper)
kamarad dela v servisu ford vedouciho servisu a ted prodeje a pri debate rikal,ze se tyto nove 2,2
motory dost zlepsily oproti starsim 2,0
ALE myslim si,ze neni moc spatnych motoru (vseobecne) spis spatnych majitelu !
jeste ze zkusenosti: spousta lidi v mem okoli ma v obytkach 2,3JTD fiat a rekl bych ze zavady se jim taky nevyhybaji. a navic je na diesel zvlastnim zpusobem naladen,malo toc.momentu v nizsich otackach a horsi davkovatelnost plynu.


Máš pravdu můžou si dost často za to majitelé sami.,já mám ale přímé zkušennosti co jsem auto sháněl,proto jsem psal co jsem psal..Od provozovatelů půjčoven i v blízkém okolí.
Jedno auto bylo pryč ve 40 tis druhé 96 tis.Oboje stejná závada.A ten egr odchází často u všech tj pravda.Hlavně u Peugeotů a Fordů-což je to samé ?asi jo.Jen servisáci Fordu neřekli ani slovo,asi nesmějí.V Německu u prodejce (Cranzahlu-Chalenger na Fordu) mi to ale popsal jasně co se dělo a co Ford udělal pro nápravu.Doložil kontakty v případě potřeby a nutnosti výměny motoru atd.Nějak mě ale nepřesvědčil.
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 11 let
poldaj má částečně pravdu, problémy byly s motory 2.2TDCi 130PS (stačí prohledat internet). Bohužel se částečně přenesly i do další verze 140PS do 8/2009. Další změna přišla v 9/2009 - problémy se u těchto verzí zatím neprojevily ( a tak doufám, že je to vyřešeno, vždyť už jsou to čtyři roky ). Další varianta přišla v roce 2011, tam ale šlo hlavně o EURO5, prodloužený servisní interval atd. Pokud chceš mít jistotu, doporučuju zjistit si VIN a v etisu si překontrolovat, který typ motoru tam je, zejména u roku 2009 bych si na tvém místě ověřil, jaká verze motoru tam je. Toliko fakta ze zahraničních internetových fór a etisu.

Můj subjektivní pocit při přechodu z Fiatu 2.8jtd na Ford 2.2TDCi (není to sice úplně fér, Fiat byl v alkovně, Ford v malé vestavbě). Fiat byl trochu lenochod, pokud jsem šlápnul na plyn, nic se nedělo a spotřeba byla dost vysoko. Ford má oproti staršímu Fiatu docela dobrý zátah a velmi příznivou spotřebu (otázkou je, jaká by byla spotřeba 2.2TDCi kdyby tahal alkovnu) . Ze začátku mě trvalo než jsem si zvyknul na zvuk motoru, ale po dvou letech používání (najeto 45.000km ) zvažuju nákup dalšího Transita 2.2TDCi.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Upravil Vajglon Hnuson dne 18.03.2013 20:08, před 11 let
P
poldajČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

Vajglon Hnuson napsal:

poldaj má částečně pravdu, problémy byly s motory 2.2TDCi 130PS (stačí prohledat internet). Bohužel se částečně přenesly i do další verze 140PS do 8/2009. Další změna přišla v 9/2009 - problémy se u těchto verzí zatím neprojevily ( a tak doufám, že je to vyřešeno, vždyť už jsou to čtyři roky ). Další varianta přišla v roce 2011, tam ale šlo hlavně o EURO5, prodloužený servisní interval atd. Pokud chceš mít jistotu, doporučuju zjistit si VIN a v etisu si překontrolovat, který typ motoru tam je, zejména u roku 2009 bych si na tvém místě ověřil, jaká verze motoru tam je. Toliko fakta ze zahraničních internetových fór a etisu.

Můj subjektivní pocit při přechodu z Fiatu 2.8jtd na Ford 2.2TDCi (není to sice úplně fér, Fiat byl v alkovně, Ford v malé vestavbě). Fiat byl trochu lenochod, pokud jsem šlápnul na plyn, nic se nedělo a spotřeba byla dost vysoko. Ford má oproti staršímu Fiatu docela dobrý zátah a velmi příznivou spotřebu (otázkou je, jaká by byla spotřeba 2.2TDCi kdyby tahal alkovnu) . Ze začátku mě trvalo než jsem si zvyknul na zvuk motoru, ale po dvou letech používání (najeto 45.000km ) zvažuju nákup dalšího Transita 2.2TDCi.

Přesně to jsem měl na mysli ,jen k porovnání,nemůžeš srovnávat 2,8 JTD proti mladšímu 2,2 TDci.Jsou to hrušky jabka.
Dá se porovnávat modelový rok cca podobný se stejnou nástavbou.Jinak je to k ničemu.
Jel jsem s 2,8 JTD s integrou a mám 2,3 JTD polointegru a je to prostě nesrovnatelné.Odpor vzduchu ,modernější technologie,váha,prostě vše.
PetrKPetrKČlen
Přidáno před 11 let
mam dodavku citroen jumper 2.2Hdi motor ford, rv 2008, mam ho od noveho, krom EGR ventilu cca ve 120tis km, jsem nemel zadnou zavadu, az ted v 380tic km propaleny pist kvuli spatnym vstrikum, nechodil jsem na prohlidky, jen jezdil a menil olej, udajne by se tomu dalo predejit, pist vymenen, koupeny nove vstriky a verim ze auto dalsich cca 400tis km najede
JardaklidekJardaklidekČlen
Přidáno před 11 let
Můj je ročník 2007 jedná se o alkovnu a zatím naprostá spokojenost. Bezproblémové auto s dostatečnou sílou a solidní spotřebou. Jsem dost přesvědčen že problémy budou dost na vrub, jak kdo s autem zachází.
Když jsem si před sedmi lety kupoval renault espace, tak jsem taky všude slyšel, do dvou let ti odejde turbo a za další dva z toho bude nepojízdný vrak. Jen blbý kecy. Renault má dnes najeto přes 200000 a bez jakýkoliv fatálních poruch ho používám dál. Jednou uhlíky na altíku a jinak vesměs jen běžná údržba. Myslím že stačí auto respektovat a včas měnit olej a vyhledávat kvalitní naftu. Proto nevidím důvod, proč bych u svého tranzita měl dopadnout jinak.
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 11 let
@poldaj

Nejsem úplně blbej, vím že nemůžu porovnávat 2.8jtd s 2.2TDCi - proto jsem napsal, že to srovnání není fér - akorát jsem to nerozvedl na dvacetpět řádků.

Na druhou stranu, pokud rop chce omladit, pravděpodobně to bude takový mezigenerační přechod, ze starého na nový - a tam dle mého rozdíl je a mohl by ho subjektivní pocit zajímat. Taky jsem jednou omlazoval Octavii, věkový rozdíl motorů 9 let a změna téměř žádná, navíc 1.9PD žere více než baštilo staré TDI.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Upravil Vajglon Hnuson dne 18.03.2013 20:33, před 11 let
P
poldajČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

Vajglon Hnuson napsal:

@poldaj

Nejsem úplně blbej, vím že nemůžu porovnávat 2.8jtd s 2.2TDCi - proto jsem napsal, že to srovnání není fér - akorát jsem to nerozvedl na dvacetpět řádků.

Na druhou stranu, pokud rop chce omladit, pravděpodobně to bude takový mezigenerační přechod, ze starého na nový - a tam dle mého rozdíl je a mohlo by ho subjektivní pocit zajímat. Taky jsem jednou omlazoval Octavii, věkový rozdíl motorů 9 let a změna téměř žádná, navíc 1.9PD žere více než baštilo staré TDI.


Je mi jasný že nejsi úplně blbej.Tvý poznámky měly hlavu a patu....!)
A pokud se pletu,ať mě rop vyvede z omylu,ale bude to asi tohle.
http://www.carava...obily/118/
ropropČlen
Přidáno před 11 let
Na druhou stranu, pokud rop chce omladit, pravděpodobně to bude takový mezigenerační přechod, ze starého na nový - a tam dle mého rozdíl je a mohlo by ho subjektivní pocit zajímat. Taky jsem jednou omlazoval Octavii, věkový rozdíl motorů 9 let a změna téměř žádná, navíc 1.9PD žere více než baštilo staré TDI.[/quote]

Je mi jasný že nejsi úplně blbej.Tvý poznámky měly hlavu a patu....!)
A pokud se pletu,ať mě rop vyvede z omylu,ale bude to asi tohle.
http://www.carava...obily/118/[/quote]

B)

Už jsem ten odkaz tady chtěl dát, díky Všem za rady ohledně motoru. Nejde mi tak o obnovu (Pilot má cca 70tkm ) nebo sílu motoru, můj načipovaný 2,8jtd v Pilotu jede 150km/h a předjíždí i osobáky. Nevyhovují mi jiné věci, kvůli kterých se rozhoduji pro změnu- s věkem potřebujeme jiné uspořádáni postelí, motorovou klimu, manželka oddělený sprchový kout atd. Navíc jsem limitovaný délkou auta a výškou. Toto je jedno z mála aut, které splňuje naše požadavky. Na rychlou jízdu mám motorky a služebního šestiválec. Ptal jsem se hlavně na spolehlivost motoru, aby to bylo skutečně o dovolených. Takže prověřím VIN-datum výroby. Motor má 140PS . Asi to vypadá, že to budu těžce trávit. Ale určitě se někdy něco zase najde!o
https://www.zonerama.com/rop1

Já už nic nemusím
R
Radek MBČlen
Přidáno před 11 let
Ahoj,
Tento motor je značně nejpovedenej, nemám s ním osobní zkušenost v obytce ( já mám Fiat ), ale známý má auto dopravu a ze čtyřech Tranzitů ani jeden nepřežil 150 000 km. Sice vždy uhrazeno Fordem v záruce, ale i ta jednou skončí.

Radek
StanyStanyČlen
Přidáno před 11 let
Mám od listopadu Rimor katamarano 2.2 Duratorq TDCi (140PS) dle vinu 04/10, převodovka 6sti kvalt. Zkušenost zatím malá, tak aspoň první pocity...
-překvapivě tichý a silný motor... převodovka taky super
-spotřeba 10,5L při jizdě v A na dálnici do 110km/h
Co předvede dál, se uvidí... snad pár let vydrží.
Staňa, Anika, Jakub, Štěpánek a boloňský psík Bekča
P
poldajČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

Stany napsal:

Mám od listopadu Rimor katamarano 2.2 Duratorq TDCi (140PS) dle vinu 04/10, převodovka 6sti kvalt. Zkušenost zatím malá, tak aspoň první pocity...
-překvapivě tichý a silný motor... převodovka taky super
-spotřeba 10,5L při jizdě v A na dálnici do 110km/h
Co předvede dál, se uvidí... snad pár let vydrží.


Jak psal Vajglon po 9/2009 je to dobré...
Jinak ale poznatek coby řidiče.Mám 190 cm.Poskládat se za volant dá hodně štelování sedačky.S tím je problém i s výhledem z auta.Zatímco u Fiatu je vše v pohodě.Stavitelný volant dělá divy.:D
misusmisusČlen
Přidáno před 11 let
jestli ta poruchovost Fordu nebude ve vykonovem ladeni ?
mimochodem i Fiat pouziva motory 2,2jtd FORD 101ps E4

dodavam,ze na svem aute neresim intervaly dane vyrobcem ! 40tis km a 2 roky je dost nesmysl ! olej menim kazdy rok bez ohledu na ujete km max vsak 20tis ale vetsinou to vyjde cca na 12-16tis(total QUARTZ9000 5W-40) . jezdim rozumne-zadny zavody (ve 120tis mam jeste origo brzdy i pneu) tankuju jen kvalitni naftu (benzina,agip.)
olej v prevodovce (ktery se nemeni)jsem vymenil ve 118tis km, pravidelne kazde 2 roky diagnostika ridici jednotky (stale bez zavady) atd atd

(ackoli se tim uz 12let nezivym,jsem vyuceny automechanik,takze servis si z 90% resim sam)

jeste muzu dodat taky srovnani alkovna 2,8jtd 2006
a jumper 2,2hdi 2007 ,alkovna 2,3jtd 2009,alkovna 2,3jtd 2004,vestavba boxstar 2,3jtd 2007
a polointegral 2,3jtd 2012,integral 3,0jtd 2009

nejpouzivanejsi motor 2,3jtd urcite kvalita,slusny vykon,jen kroutak dost nahore(divne ustekany plyn) starsi do 2007 110ps slaby,kamarad to musel cipnout,jinak kazdej kopec za 4.
starsi technologie rozvodu remenem=vymeny
dle me nejlepsi volba do 2007 2,8jtd
novy motor 2,3jtd 130ps E5 zatim dobry ma najeto par km,vesmes se oproti starsi E4moc nezmenilo. pridan problematicky filtr pevnych castic.
o 2,2hdi jsem uz psal,me to sedi a funguje (je to v dodavce)
a 3,0jtd jede to jak z praku ale taky s rychlosti hodne stoupa spotreba 150km/h = 18ltr

jeste srovnani jizdy 2,8jtd 128 a 2,3jtd 130 obe alkovny,obe 3,5t oba prives,
ja s 2,8 prives cca 750kg a kamarad s 2,3 prives cca 450kg a do kopce ac ma 6ti kvalt mi nestihal ani s plynam na podlaze. dost to prekvapilo jeho i me,protoze podle katalogu ma 2,3jtd o 40Nm vic

pro srovnani co se tu resilo nedavno u oblibeneho motoru

http://caravan24....d_id=12339

hodne stesti pri vyberu a at kazdemu funguje jeho motor i kdyz by byl v cemkoli !)
Upravil misus dne 19.03.2013 07:44, před 11 let
VeronikaTominoVeronikaTominoČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

poldaj napsal:

Jak psal Vajglon po 9/2009 je to dobré...
Jinak ale poznatek coby řidiče.Mám 190 cm.Poskládat se za volant dá hodně štelování sedačky.S tím je problém i s výhledem z auta.Zatímco u Fiatu je vše v pohodě.Stavitelný volant dělá divy.:D


Ahojte, tak ja mam 188 cm a vo forde nemam ziadny problem. Fakt je ten, ze bez problemov bezne odjazdim aj Yarisa.

Problematike poruch so vstrekovacmi u Forda som sa venoval velmi starostlivo, lebo toto auticko jazdi o 500% lepsie ako Ducato 2,3 130PS a tak by som len velmi nerad riesil daky pruser. Mame sice 2,4 TDCi 140PS, ale aj tam sa obcas objavili problemy.

Rovno upozornujem, ze to nie je problem prepalovania piestov, alebo len chybnej palivovej mapy, problem je karbonizacia vstrekovacov, ktore nasledne nerovnomerne davkuju naftu, az dojde k nie vstreku ale odkvapkavaniu nafty na piest, kde nasledne zhori a prepali piest.

Preluskal som cely internet, aj som komunikoval s Fordom v BA a nasledne s celtralou v DE. Oficialne stanovisko neexistuje.

Ako uz bolo povedane, velky vplyv na cely problem ma nafta. Nie len kvalita ale aj samotna charakteristika je rozdielna. Nase krajiny cerpaju z ruskej ropy, kym zapadne krajiny maju skandinavsku. Podstatny je zasadny rozdiel v obsahu siry tychto dvoch zdrovov ropy. Velmi nekvalitna nafta dokaze uz aj po dvoch nadrziach odpalit piesty. Ale kedze problemy sa vyskytuju aj v Nemecku, takze len dobre tankovat nestaci.

Nastudoval som vysledky serioznych univerzitnych skusani additiv a aj ked niekto bude namietat, ze vsetko je reklama, tak musim povedat, ze tato vecicka naozaj plni svoju ulohu perfektne:
http://www.liqui-...mp;land=GB

Ja nesetrim, software mal update hned na zaciatku, kvalitne tankujem, additivujem a poctivo menim vsetky naplne...

Pri 2,2 TDCi by som aspon tieto opatrenia vrelo doporucil.

Pozdravujem a prajem vela zazitkov bez poruchy :_
Tomas+Veronka+Matejko (8 rokov)+Terezka (6 rokov)+Paula (3 roky)+Lucia (4 mesiace), Rimor Katamarano 6, Ford Tourneo Custom
Upravil VeronikaTomino dne 19.03.2013 09:21, před 11 let
MilaMilaČlen
Přidáno před 11 let
Měl jsem Chaussona Flas 03, na podvozku Ford s motorem 2,2 a v 54.000 km propálený jend píst a druhý skoro 2 a 3 válec. Stalo se to přesně měsíc po záruce :@. Výmena za polomotor stála 120,000 bez DPH.
Po napsání dopisu na zastoupení Ford mi dali kulanci ve výši 60,000, které jsem si ale musel vybrat ve službách servisů Ford, vybral jsem si Ford Pardubice (velká spokojenost s tímto servisem) :^.
Kdybych si nenapsal sám, tak se na mne zástupce Forda autoservis Design Vankát :o v Kolíně úplně vyprdnul, tam už nikdy.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,026,532 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.25129 sekund | Průměrně za: 0.25129 (0) sekund | Dotazy: 141 | Použitá paměť: 2.32MB/4MB