Mediální partner

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Partner Caravan24

Kdo je on-line

· Hosté on-line: 25

· Členové on-line: 6
slovacekales, Jirka a Hanka, Hans, kvetak44, zdenek1961, RostaD

· Registrovaní členové: 8,308
· Nejnovější člen: Kus

Nástěnka

Abyste mohli napsat zprávu, musíte se nejprve přihlásit.

dcpaja
07.02.2016 13:47
Standovi přejeme vše nejlepší

petr a jarka
07.02.2016 10:38
Připojujeme se ke gratulantům Standa a Jana, vše nejlepší kikik dnešním narozeninám kiki

Zdenek a Alena
07.02.2016 09:14
Standa a Jana přejeme vše nejlepší k narozeninám kika Pivo kiki

mb
07.02.2016 07:51
Standovi vše nej! stesti mavam

ans
06.02.2016 19:25
vítáme Vás Monťáci 007

Trdelnici
05.02.2016 15:08
Martine ( Fafouch)všechno nejlepší k narozeninám Narozkyhodně zdraví, štěstí a krásných zážitků z cest Ti přejí Dana a Pavel mavam stesti

hvcaravans.cz

Číst diskuzi

Karavan » INFORMACE PRO CESTOVÁNÍ » Dopravní předpisy
 Vytisknout diskuzi
Mýto obytné nad 3,5t
Že by se nám něco začalo po asi 4 letech pomalinku hýbat? Kéžby by v tom zase nějaký speciální diletant nezačal vrtat.

11. 11. 2012
Pokrok v jednání o mýtném
Při jednání na MD ČR, uskutečněném dne 29.10.2012, bylo dosaženo dohody o převedení obytných automobilů s největší povolenou hmotností nad 3.500 kg do kategorie autobusů. Tím by došlo k významnému snížení poplatků za použití zpoplatněných komunikací pro tyto obytné automobily. V rámci jednání bylo dosaženo také dohody, že do konce listopadu připraví jak MDČR, tak i OSCAR svůj návrh na technické řešení převodu vozidel do kategorie autobusů. Oba návrhy budou projednány a sjednoceny jejich závěry na jednání na MD ČR hned začátkem prosince 2012, následně, za předpokladu nalezení shodného řešení, bude návrh předložen vládě a formou poslanecké novely zákona č. 13/1997 Sb., předložen v poslanecké sněmovně navržen ke schválení ve sněmovně, senátu a prezidentem republiky. S převodem předmětných vozidel do kategorie autobusů souhlasí i ministr dopravy, takže by nic nemělo bránit návrhu na změnu v opuštění budovy ministerstva dopravy. Výše uvedené termíny odpovídají již probíhajícímu legislativnímu procesu projednávané novely zákona č. 13/1997 Sb. Po třech letech jednání jde bezesporu o úspěch, který je potřeba dokončit i technicky a legislativně. Sdružení OSCAR uvítá proto i Vaše odborně zpracované návrhy řešení převodu.
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+3 Medvíďata(19+8+4,5)+ český terier PARD + obytná avia A15 6m max. výbava :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
 
http://www.me2di.webnode.cz Upravit
Snad to bude jen o mýtném, ale aby se někde zase nestala chybka a nemuseli si majitelé dělat řidičák na autobus hm
Bombíci
 
Upravit
No asi bych se nedivil, ale to by snad nenapadlo ani korunovanýho vo.a
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+3 Medvíďata(19+8+4,5)+ český terier PARD + obytná avia A15 6m max. výbava :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
 
http://www.me2di.webnode.cz Upravit
A hlavě už tam není ten ministrhehe
JeduZdeněk 53,pc Milada 52,pes Buddy 3,5, Oskar 1, Huyndai ix35 Premium, 2,0 CRDi, 4x4, 135 Kw- Superb 2.5 Tdi V6, 120 Kw - Swift Corniche 15/2
 
Upravit
Ale naši politici dokáží i nevídané....
Raději to tu nebudeme rozvádět, to je jiná písnička.
Tak snad se tu něco pohne i ku prospěchu lidí. Ještě tak obytka dát do 4t jako osobáky s oprávněním na B, a je tu spousta spokojenech bydlíkářů.
Bombíci
 
Upravit
Jen doufam ze se nam to nezvrhne do politicke roviny a nebo mimo misu. Drzme se tedy myta nad 3.5t (pro nas aviatiky) hehe
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+3 Medvíďata(19+8+4,5)+ český terier PARD + obytná avia A15 6m max. výbava :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
 
http://www.me2di.webnode.cz Upravit
Mám dotaz.
A jak to je u obytek nad 3,5 tuny , myslím opravdu jen váhu kolem 4 tun, s tachografem. Doufám že být nemusí.
děkuji za odpověď. Wink
Slávek 59 Smile a Evik 59 Presso od Tábora
 
Upravit
Nemusímavam,určitě!
 
Upravit


Díky za zprávu.
Ale chtěl jsem vědět, jestli nemusí být tachograf, například u obytka 4 tuny.
Slávek 59 Smile a Evik 59 Presso od Tábora
 
Upravit
Kapitank1400 napsal:



Díky za zprávu.
Ale chtěl jsem vědět, jestli nemusí být tachograf, například u obytka 4 tuny.


Ne nemusí,tachograf musíš mít jen pokud jedeš za úplatu,to znamená pokud ti to auto vydělává peníze....mavam
Peugeot 308SW + karavan HOME CAR,posádka Radek,Jana a syn Ondramavam
 
Upravit
Dyfer napsal:

Kapitank1400 napsal:



Díky za zprávu.
Ale chtěl jsem vědět, jestli nemusí být tachograf, například u obytka 4 tuny.


Ne nemusí,tachograf musíš mít jen pokud jedeš za úplatu,to znamená pokud ti to auto vydělává peníze....mavam


Díky za zprávu.
Zvažuji o obytku lehce nad 3,5 tuny. Tedy něco kolem 4 tun. Co Ty či ostatní zkušení tady na C24 na to ?
Je to rozumné řešení, či ne ?
Jde o to, mít více místa a nejezdit přetížený.

Díky za názory a rady. Wink
Slávek 59 Smile a Evik 59 Presso od Tábora
 
Upravit
Zabývám se tím teď dost intenzivně kvůli avii a rozhodně do toho jdi budeš mít určitě i daleko novější, ale úskalí skoro žádné, malinko větší poplatky na dálnicích ale jedeš v klidu z přeložení, třeba teď tu někdo prodává dost pěkný auto, ale doložnost nějakých 300kg to je u nás jen posádka :-)
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+3 Medvíďata(19+8+4,5)+ český terier PARD + obytná avia A15 6m max. výbava :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
 
http://www.me2di.webnode.cz Upravit
Kapitank1400: Ja si myslim ze auto nad 3,5t zas takovy terno neni, jasne ze mas doloznost a prostor v pohode, ale: platis myto po cely Evrope, musis mit ridicak C, nektere silnice, dalnice a vetsina mest je do 3,5tuny a taky byva casto zakaz predjizdeni nad 3,5t, takze koupi takovyho auta bych dost rozmyslel..

Automatické sloučení 08.12.2012 11:50:
a jeste me taky napadlo ze musis jezdit na technickou kazdy rok??..
Upravil/a xbiker dne 08.12.2012 11:50
 
Upravit
xbiker napsal:

Kapitank1400: Ja si myslim ze auto nad 3,5t zas takovy terno neni, jasne ze mas doloznost a prostor v pohode, ale: platis myto po cely Evrope, musis mit ridicak C, nektere silnice, dalnice a vetsina mest je do 3,5tuny a taky byva casto zakaz predjizdeni nad 3,5t, takze koupi takovyho auta bych dost rozmyslel..

Automatické sloučení 08.12.2012 11:50:
a jeste me taky napadlo ze musis jezdit na technickou kazdy rok??..


Ahoj, lépe bych to nenapsal !! Proč myslíte že všichni výrobci obytek tlačí váhy do 3500kg i když je to v dnešní době už téměř nemožné. Asi to nějaký smysl má né??Wink
 
Upravit
Na STK každý rok nemusíš i když je nad 3,5 t.
Standa2
 
Upravit
xbiker napsal:

Kapitank1400: Ja si myslim ze auto nad 3,5t zas takovy terno neni, jasne ze mas doloznost a prostor v pohode, ale: platis myto po cely Evrope, musis mit ridicak C, nektere silnice, dalnice a vetsina mest je do 3,5tuny a taky byva casto zakaz predjizdeni nad 3,5t, takze koupi takovyho auta bych dost rozmyslel..

Automatické sloučení 08.12.2012 11:50:
a jeste me taky napadlo ze musis jezdit na technickou kazdy rok??..



Trochu moc nepřesností najednou, kde jste k těm informacím přišel?

- "platíš mýto po celé Evropě" - to je hloupost, řada evropských zemí buď mýto nemá vůbec nebo nemá mýto pod 12 tun, případně má poplatky za průjezdy dálnic, které platí i osobáky - a ne všude jsou odstupňované dle váhy. Skutečné mýto platí obytky nad 3,5T v nejbližším okolí jen v ČR a Rakousku, na Slovensku stačí dálniční známka i pro obytky nad 3,5T, protože tam uplatňují na rozdíl od ČR pravidlo, že nejsou určené k dopravě nákladu, ani nejsou pro více než 8 osob.

- "některé silnice, dálnice a většina měst je do 3,5T" - nevím, kolik je v Evropě silnic, ale tipuji, že omezeno do 3,5T je méně než procento z nich. Dálnici do 3,5T jsem v životě neviděl, silnic a měst opravdu velmi málo. Nepleťte si zákaz vjezdu nákladních vozidel nad 3,5T s absolutním zákazem nad 3,5T - i obytky nad 3,5T jsou typovány jako osobní vozidla. Totéž platí pro vjezdy do center měst, např. pro Německo mám zelenou eko známku a mohu všude, kam se vlezu.

- "zákaz předjíždění nad 3,5T" - jednak tento limit bývá vesměs od 6T, ale hlavně se zase vztahuje většinou jen na nákladní vozidla

- "technická každý rok" - stačí přihlásit obytku jako M1 a máte pokoj 4 roky u nového auta a dál intervaly jako u osobáků

- "Řidičák C" - ano, to máte pravdu. Ten ale stačí udělat jednou, zatímco prostor a doložnost člověk využije při každé cestě.
 
Upravit
Ano asi tak hlavne neplest jablka s hruskamaumi
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+3 Medvíďata(19+8+4,5)+ český terier PARD + obytná avia A15 6m max. výbava :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
 
http://www.me2di.webnode.cz Upravit
umi přesně vystihující článekumimavam já bych taky neviděl problém s obytkou nad 3,5 t mám ji a nijak mě to nebolí Jedu zatím jsem nikde neměl problém mavam
Upravil/a robertkodi dne 10.12.2012 16:38
Jezdíme obytnou avii kterou jsme pořídili místo obytného přívěsu!Jedu
 
Upravit
Zdar Beďo, to nemáš pravdu, mě tehdy v Piešťanech málem vyvedli v zubech Shock. Celkově je to podle mě o potřebách každého z nás - pokud někomu nevadí mít reálně 3,8 t a papírově do 3,5 t ať si tak jezdí... A komu to vadí ať si udělá "C" a trochu "obtížnější" provoz auta bude mít vykoupený vlastním klidem...
 
Upravit
Nic méně si myslím že pravdu mám protože konkrétně v těch Piešťanech tě vynesou v zubechShock i když přijedeš 7metrovým obytným autem do 3,5tuny a nedej bože VW Transporterem a 6,5m dluhým karavanem to je zase má skušenost z dob když jsem jezdil ještě karavanem mavam
Jezdíme obytnou avii kterou jsme pořídili místo obytného přívěsu!Jedu
 
Upravit
Přejít na fórum:
Vygenerované za: 0.58 sekund
115,798,399 návštěv