Mám IG 2000 cca 6 let a v letošním roce pořídil ještě IG 1000. Rozdíl je v 8 kg hmotnosti. Jinak obě bez jakékoliv poruchy...............
pataČlen Přidáno
před 7 letJen upozornuji že to není centrála do garáže, fakt nepodceňujte výfukové spodiny, je to karbec a nemá žádný katalizator. Několikrát za rok ji používám u sebe na zahradě i několik dní v provozu a je fakt v pohodě, jen by to chtělo nádrž o litr větší abych nemusel v lednu v noci dolejvat benzín
Vazne uvazuji o koupi ig2000, ale po konzultaci ve trech eshopech, kde ji prodavaji, jsem trochu znejistel - vsichni opakuji (nejspis podle nejakeho popisu vyrobce), ze se centrala muze poskodit pretizenim pri vyssim nabehovem odberu spotrebice. Potreboval bych obcas provozovat vrtacku, flexu nebo elektrickou retezovou pilu. Vrtacka ma plynulou regulaci, tam s opatrnym startem uplne nevidim problem, ale to ostatni sepne ihned naplno a skoro nepochybuji o kratkodobem prikonu vyssim nez 2kW. Mate nekdo prosim zkusenost s takovymto vyuzitim?
Nejsem zrovna expert na elektriku, ale nechapu, co sofistikovaneho by mohlo byt na ochrane pred vysokym odberem - to snad resi jakykoliv "jistic" - nebo jsem naivka? ;-)
Treba bych i koupil drazsi ramovou 3kW centralu, ale hmotnost 50kg je sama o sobe nesmysl pro jakekoliv neprofesionalni vyuziti...
pataČlen Přidáno
před 7 letTimto zpusobem ji bezne pouzivame a zatim zadny problem, flexa, vrtaci kladivo atd.
V karavnu i rychlovarna konvice :) (Zena videla, ze mame elektriku tak ji zapla a zadny problem)
firemanČlen Přidáno
před 7 letMam Kiporku 2000 dva roky presne 85 mh- vyuzivam ju aj na chatu a doma,zatial v poriadku. Len prvý start nie a nie chytit az na nejaky 10-15 krat a potom v pohode.je citliva na kvalitu benzinu. mal som staru Gude osem rokov a aj po pol roku statia v podstate chytala na brnk a nikdy som neriesil stary benzin. zatial som spokojny a poctivo si menim olej.
Zdravim, mam Kipor 2000 a davame ji celkem zahulit behem vikendu na festivalech atd. Nekdy jede i 72 hodin v kuse, jen dolevame benzin. Naprosta spokojenost, bez zavady a to musi mit urcite pres 1000 mth.
Pri stani mimo sezonu vypoustime palivo a do valce strikneme par kapek oleje a trochu protocime, aby se promazal a nakonzervoval. Pak neni se startovanim zadny problem. Nevidim rozdil mezi Kipor a Hondou, kterou jsme mivali predtim. U Hondy se nam stavalo, ze nam po treba 12 hodinach provozu samovolne zdechla. Dala se hned natocit, ale mam pocit, ze to nejak souviselo se zavzdusnovanim /srovnanim tlaku/ v nadrzi. Kipor ma na to na vicku takovy cudlitko, na Honde jsme ho nemeli. Ale je dost pravdepodobny, ze Honda treba nemela origo vicko.
Zkratka - naprosta spokojenost:)
Zdravim M.