Ahoj Miro, tak já mám KIPOR 2000 právě od Bahníka, a můžu Ti napsat své zkušenosti - spokojenost, spolehlivost, nezávislost - všechno co si s sebou vozím, tak mohu také používat!! !t
upmanČlen Přidáno
před 11 letCaute mam IG 1000 a jeste sem ji sebou nikdy nevzal; protoze nechci prave otravovat ostatni a desne smrdi. Je to urcite nouzovka, me auto v poho vydrzi v -16 jet 3 dny z baterek, alias zjistil sem, ze pro me se jedna o neuzitecnou vec, porad je lepsi se kdyztak dobit pres kabel.
Mam ale nove auto, alias baterie drzi, otazka je, jak bych se na problematiku dival mit problem s proudem.
Obecne zajima-li te kvalita, tak ta je super; Kipor je ticha (celkem), naskoci hned, lehka, prenosna. Drive jsem vybiral mezi KIPORem a Hondou a mit prasule na Hondu (a vedet, ze fakt potrebuji), vzal bych si ji; Kipor byla presne na spravne hranici pomeru cena/vykon.
Sport freaks family, havlicekpetr.cz, Dethleffs Globebus i 11 2010, ročně +100 dní v průměru na cestách, free camping rulez
p0l0usČlen Přidáno
před 11 letNemel jste nekdo IG1000 a IG2000 vedle sebe ? Jak koukam tak spotrebu maji stejnou, rozdil cenovy neni tak velky - nevite nekdo jaky je rozdil v hlucnosti ?
kakesaciČlen Přidáno
před 11 letJá mám Kipor 2000 a za dva roky bez problémů.
V létě ji vůbec nepotřebuji, v zimě ji po návratu z lyží vždy na hodinku či dvě vytáhneme. Ani ne na dobití baterek, ale na 230V na žehličky na lyže, fén po sprše pro hezčí polovičku, kávovar, touster apod. Dělá to tak hodně lidí kolem nás a nikdy si nikdo nestěžoval. Už jsem ji i zkoušel nechat běžet v garáži s výfukem pod auto a naprosto bez problémů, pochopitelně v noci bych to neriskoval. Ale v době mezi 16 a 18hod na parkovištích pod sjezdovkami nikdo neremcá, stejně tam vrčí desítky nastartovaných aut, každý si topí než se převleče.
Je vyzkoušená, že běhá bez problémů i ve výškách kolem 3tis mnm.
O efoy jsem uvažoval, ale otázku 230V mi asi nevyřeší. To radši kombinace solár / centála.
Mě kolikrát osobně na horách víc než prdící centála ( zahrabaná někde v záhrabu či na 20m kabelu od auta ) obtěžují všude přítomní kuřáci a smrad z cigaret, co mi čmoudí přímo pod nos. Ale to už je zcela jiné téma.
chlap a 3 ženský ( 38, 37, 9 a 6 ), bydlík Chausson Alteo 259
PetrNČlen Přidáno
před 11 letTaké mám Kipor IG 2000, spokojenost, a naprostý souhlas s Kakesákama ... :-)
Petr a Iva, BMW X5 + Bürstner Trecento 530 TS
viera a vladoČlen Přidáno
před 11 letMám 2000- sícku a žiadny problém už 2 roky. Tie 2600 sa aspoň k nám vraj prestali dovážať kvôli poruchovosti.No a tie reči o smrade a hluku - v kempe si pripojený na elektro / teda pokiaľ nie si bláznivý šetřílek/ a vonku nikomu neprekážaš / a pokiaľ chce aby si mu prekážal tak si problém vždy nájde/ a takých je tiež dosť.Takže pokojne do centály choď - zabezpečí Ti pohodu. 2000 je pokiaľ máš dom to asi pravé mne v prípade výpadku prúdu ťahá celý baráčik. POZOR je to iba môj názor !
viera!l a vlado!y
koľko vzletov toľko pristátí!
TajfunČlen Přidáno
před 11 letmám 1000 a v pohodě jednou běhala na moři když odešli baterky na lodi tejden bez přestávky vždy jen dolití a v pohodě
kocisjirkaČlen Přidáno
před 11 letMám 2000 ke vší spokojenosti.
Nestartuje sice na první "ťuk" ale jinak v pohodě.
Rozdíl v hlučnosti je na úrovni subjektivního pocitu.
JATaNiC
... taková normální rodinka!@!rp)!g
Motor do nej kto vyrába? Čínska traktorová stanica, alebo nejaká automobilka? Neviete?
mafi8Člen Přidáno
před 7 letZdravím, po rozvaze zda booster, měnič a případně větší druhou baterii jsme došli k závěru, že lepší i ekonomičtější bude centrála. Proto v následujícím období uvažujeme nákup právě Kiporu IG2000. Jaké jsou Vaše zkušenosti s odstupem pár let? Nebo jste objevili nějakou jinou, která je "eště lepší"? Díky za odpovědi ;)
pataČlen Přidáno
před 7 letPoužívám ji i profi jako zdroj elektrické energie při výpadku sítě a jedna se o asi to nejlepší co se dá poměr cena výkon sehnat. V Česku mají i velmi dobrou podporu a servis. Náhradní díly nejsou problém. Pokud chceš něco lepšího jedí s Hondu ale je to za jiné peníze.
YettiČlen Přidáno
před 7 lettaky mám 2000 a naprostá spokojenost
PetrNČlen Přidáno
před 7 letI po letech znovu potvrzuji spokojenost s IG 2000. Jen pozor na "starý " benzín...
Petr a Iva, BMW X5 + Bürstner Trecento 530 TS
IG2000 oproti Hondě dost vibruje, dlouhodobé pravidelné rychlé vibrace autům, karavanům neprospívají(běh v garáži).
Co se týče hlučnosti, IG 1000 a IG 2000 jsou téměř stejně hlučné, IG1000 je o chloupek hlučnější, avšak s Hondou se to porovnávat nedá, podle mě velký rozdíl...
Pokud nemáte nouzi o peníze, doporučuji Hondu!
FunHlavní administrátor Přidáno
před 7 letBenzín vodnatí, to bych nepodceňoval. Nejlépe je mít benzín v uzavřeném kanystru a nalévat ho do centrály jen potřebné množství před použitím a potom spotřebovat. Platí hlavně v případě nárazového použití elektrocentrály.
Fun