Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Duo Control CS nebo jiný regulátor ??: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Duo Control CS nebo jiný regulátor ??

Poslední aktualizace před 5 let
M
martin735Nováček
Přidáno před 11 let
Zdravím všechny karavanistické nadšence! Mám prosbu, sháním regulátor plynu s možností topení za jízdy. Nalezl jsem jen jeden - Truma Duo Control CS a ten je dost drahý. Zajímá mne, zda tyto regulátory vyrábí i jiná firma, případně kdyby jste mohli přidat odkaz na stránky, které je nabízejí. Pokud je truma jediný výrobce, moc by mi pomohlo, kdyby jste mi poslali odkaz na stránky, kde tento regulátor nabízejí nejlevněji.

děkuji a přeji spoustu krásných ,nejen letních dnů :)
SerifSerifČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

martin735 napsal:

Zdravím všechny karavanistické nadšence! Mám prosbu, sháním regulátor plynu s možností topení za jízdy. Nalezl jsem jen jeden - Truma Duo Control CS a ten je dost drahý. Zajímá mne, zda tyto regulátory vyrábí i jiná firma, případně kdyby jste mohli přidat odkaz na stránky, které je nabízejí. Pokud je truma jediný výrobce, moc by mi pomohlo, kdyby jste mi poslali odkaz na stránky, kde tento regulátor nabízejí nejlevněji.

děkuji a přeji spoustu krásných ,nejen letních dnů :)


Včera jsem objednával Mono Control CS , což je na jednu bombu.Takže musíš po vyprázdnění ručně přemontovat hadici.
U DuoControlCS totiž nepoznáš, z které bomby ti jde plyn, až nakonec jsi bez plynu - obě bomby prázdné.
I když mám dvě bomby, tak raději budu přehazovat hadice.
Jinak cena Monocontrol je asi 2300,- Kč + spec. hadice za 800,- Kč , takže asi 2100 až 2300 ,- Kč
i s poštovným.!^
Zdenek a AlenaZdenek a AlenaČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

Serif napsal:

Citovat

martin735 napsal:

Zdravím všechny karavanistické nadšence! Mám prosbu, sháním regulátor plynu s možností topení za jízdy. Nalezl jsem jen jeden - Truma Duo Control CS a ten je dost drahý. Zajímá mne, zda tyto regulátory vyrábí i jiná firma, případně kdyby jste mohli přidat odkaz na stránky, které je nabízejí. Pokud je truma jediný výrobce, moc by mi pomohlo, kdyby jste mi poslali odkaz na stránky, kde tento regulátor nabízejí nejlevněji.

děkuji a přeji spoustu krásných ,nejen letních dnů :)


Včera jsem objednával Mono Control CS , což je na jednu bombu.Takže musíš po vyprázdnění ručně přemontovat hadici.
U DuoControlCS totiž nepoznáš, z které bomby ti jde plyn, až nakonec jsi bez plynu - obě bomby prázdné.
I když mám dvě bomby, tak raději budu přehazovat hadice.
Jinak cena Monocontrol je asi 2300,- Kč + spec. hadice za 800,- Kč , takže asi 2100 až 2300 ,- Kč
i s poštovným.!^


souhlas a k tomu doporučuju tohle: http://www.svetka...iny-plynu/ funguje spolehlivě i na CZ kovové lahve
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
vojskovojskoČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

Serif napsal:

Citovat

martin735 napsal:

Zdravím všechny karavanistické nadšence! Mám prosbu, sháním regulátor plynu s možností topení za jízdy. Nalezl jsem jen jeden - Truma Duo Control CS a ten je dost drahý. Zajímá mne, zda tyto regulátory vyrábí i jiná firma, případně kdyby jste mohli přidat odkaz na stránky, které je nabízejí. Pokud je truma jediný výrobce, moc by mi pomohlo, kdyby jste mi poslali odkaz na stránky, kde tento regulátor nabízejí nejlevněji.

děkuji a přeji spoustu krásných ,nejen letních dnů :)


Včera jsem objednával Mono Control CS , což je na jednu bombu.Takže musíš po vyprázdnění ručně přemontovat hadici.
U DuoControlCS totiž nepoznáš, z které bomby ti jde plyn, až nakonec jsi bez plynu - obě bomby prázdné.
I když mám dvě bomby, tak raději budu přehazovat hadice.
Jinak cena Monocontrol je asi 2300,- Kč + spec. hadice za 800,- Kč , takže asi 2100 až 2300 ,- Kč
i s poštovným.!^


Nemas pravdu Serife.
U Dua mas kontrolu odkus cerpas plyn a vidis jaka lahev je tudiz prazdna. Je tam zeleno-cerveny ukazatel, ktery to jasne zobrazuje.
Pokud mas napr. nastaveny prepinac primarni lahve na zelenou, a signalka ti zobrazuje cervenou, tak je jasne, ze "zelena" lahev je prazdna a plyn se jiz cerpa ze zalozni "cervene".
Zdenek a AlenaZdenek a AlenaČlen
Přidáno před 11 let
u našeho dřívějšího auta se nám také stávalo, že skutečně to chvíli bralo plyn z jedné a pak druhé lahve. a fakt sis nebyl jistý kolik plynu ve který lahvi je.
Je fakt, že to byl starší Duomatik.
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
CattaniCattaniČlen
Přidáno před 11 let
Ahoj,
vojsko má pravdu, červený a zelený ukazatel Tě bude informovat, osobně si myslím, že je lepší připlatit za duo, protož plyn v lahvi dojde většinou v noci a v zimě není moc příjemné přendavat hadici. Tady je odkaz na víc informací http://www.karava...ontrol.htm
Míra, Dana, Shelia II a Hobby Van Exclusive :_
I
Ivo a JindraČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

Zdenek a Alena napsal:

u našeho dřívějšího auta se nám také stávalo, že skutečně to chvíli bralo plyn z jedné a pak druhé lahve. a fakt sis nebyl jistý kolik plynu ve který lahvi je.
Je fakt, že to byl starší Duomatik.


Možná ty nové Duocontrol už to nějak řeší, ale u staršího provedení /Duomatic/ jsme vybrali obě láhve a byli jsme bez plynu. :(
dcpajadcpajaČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

U DuoControlCS totiž nepoznáš, z které bomby ti jde plyn, až nakonec jsi bez plynu - obě bomby prázdné.

Od čeho tam máš že jedeš ze zelené nebo z červené lahve? Já jsem vždy poté, comi to přehodilo na druhou lahev to vrátil zpět, během dne nechal znovu dojet (v noci při chladnějším počasí to přejelo na plnější) a pak jsem vyměnoval lahev.
Na duo control nedám dopustit. Od té doby co jsem ho na karavanu měl, jsem v noci nevstával:D
R
RudyČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

dcpaja napsal:

Citovat

U DuoControlCS totiž nepoznáš, z které bomby ti jde plyn, až nakonec jsi bez plynu - obě bomby prázdné.

Od čeho tam máš že jedeš ze zelené nebo z červené lahve? Já jsem vždy poté, comi to přehodilo na druhou lahev to vrátil zpět, během dne nechal znovu dojet (v noci při chladnějším počasí to přejelo na plnější) a pak jsem vyměnoval lahev.
Na duo control nedám dopustit. Od té doby co jsem ho na karavanu měl, jsem v noci nevstával:D

Souhlas
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

martin735 napsal:

sháním regulátor plynu s možností topení za jízdy. Nalezl jsem jen jeden - Truma Duo Control CS a ten je dost drahý. Zajímá mne, zda tyto regulátory vyrábí i jiná firma, případně kdyby jste mohli přidat odkaz na stránky, které je nabízejí. Pokud je truma jediný výrobce, moc by mi pomohlo, kdyby jste mi poslali odkaz na stránky, kde tento regulátor nabízejí nejlevněji.


Je třeba si říct jaký tam máš topení: S5002/3002/2200 nemůže topit za jízdy (chytne to zpátky do sání a vyteče celý sání i hořák).
U C4000/6000 nebo Combi to nevadí (mají ventilátor).
Nic jinýho než Truma Mono/Duo control není homologované pro provoz za jízdy (bezpečnostní kulička).
Duomatic je stará verze a funguje odlišně. Navíc se už nevyrábí.
Duocontrol VŹDY signalizuje ze které lahve bere plyn. Dokonce se k němu dělá mechanický dálkáč který ukazuje vevnitř v autě že jedeš "na rezervu"

Tož tak. Všem hezký den:_.
Karel
Z
zdeenaleČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

Karel Prokop napsal:

Citovat

martin735 napsal:

sháním regulátor plynu s možností topení za jízdy. Nalezl jsem jen jeden - Truma Duo Control CS a ten je dost drahý. Zajímá mne, zda tyto regulátory vyrábí i jiná firma, případně kdyby jste mohli přidat odkaz na stránky, které je nabízejí. Pokud je truma jediný výrobce, moc by mi pomohlo, kdyby jste mi poslali odkaz na stránky, kde tento regulátor nabízejí nejlevněji.


Je třeba si říct jaký tam máš topení: S5002/3002/2200 nemůže topit za jízdy (chytne to zpátky do sání a vyteče celý sání i hořák).
U C4000/6000 nebo Combi to nevadí (mají ventilátor).
Nic jinýho než Truma Mono/Duo control není homologované pro provoz za jízdy (bezpečnostní kulička).
Duomatic je stará verze a funguje odlišně. Navíc se už nevyrábí.
Duocontrol VŹDY signalizuje ze které lahve bere plyn. Dokonce se k němu dělá mechanický dálkáč který ukazuje vevnitř v autě že jedeš "na rezervu"

Tož tak. Všem hezký den:_.
Karel


Pokud se dobre pamatuji, tak v navodu jsem zadne omezeni pro topeni za jizdy jen na nektere typy topeni nenasel :|. Mam namontovany Duocontrol a topeni S3002 a bezne a s uspechem za jizdy v karavanu topim :o. Prosim muzes laikum vysvetlit co presne znamena "chytne to zpátky do sání a vyteče celý sání i hořák" ?
jirkajjirkajČlen
Přidáno před 11 let
Fuj, ten Karel mě ale vylekal :o, teď jsem si koupil nový mono control CS a mám topení S3002. Zde je překlad německýho návodu použití proS3002:!o

Při provozu topení, zejména během jízdy, je bezpodmínečně nutné použít komínkový nástavec T3 (č. výrobku 30700-3), který musí být umístěn tak, aby byl vystaven proudění vzduchu. Případně můžete použít prodloužení komínku AKV (č. výrobku 3001-20800).

:_
SerifSerifČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

jirkaj napsal:

Fuj, ten Karel mě ale vylekal :o, teď jsem si koupil nový mono control CS a mám topení S3002. Zde je překlad německýho návodu použití proS3002:!o

Při provozu topení, zejména během jízdy, je bezpodmínečně nutné použít komínkový nástavec T3 (č. výrobku 30700-3), který musí být umístěn tak, aby byl vystaven proudění vzduchu. Případně můžete použít prodloužení komínku AKV (č. výrobku 3001-20800).

:_


Nevím jestli je topení Truma S 3002 možné provozovat za jízdy , ale S 3002K je topení, které je schopno fungovat i za jízdy - ale musí tam být na komínu toto:http://www.campi-shop.cz/katalog/katalog/topeni-a-bojlery/plynova-topeni/prislusenstvi-pro-topeni/produkt/kominovy-nastavec-t3

Je fakt, že kolega jel se zapnutým topením S 3002 a potom šlo na generálku.

popřípadě ještě toto:http://www.campi-shop.cz/katalog/katalog/topeni-a-bojlery/plynova-topeni/prislusenstvi-pro-topeni/produkt/kominove-prodlouzeni
upmanupmanČlen
Přidáno před 11 let
Ahoj, mam C600 Combi a puvodne pouze Securemotion na jednu lahev. Duocontrol se mi tam nevesel a protoze mam elektromagneticky ventil (ten tam byl uz originalne), tak sem se nebal dat tam Miltimatik, viz http://www.campi-shop.cz/katalog/kata...haltanlage

Funguje dokonale, ma signalizaci z ktere lahve se bere plyn, a uz par noci jsme se vyspali cela rodinka bez behani ven kvuli prehazovani flasky. Alias ja mam pouze pozitivni zkusenosti, pokud by se mi tam vesel Duo control, sel bych do nej, funguje to stejne.
Sport freaks family, havlicekpetr.cz, Dethleffs Globebus i 11 2010, ročně +100 dní v průměru na cestách, free camping rulez
Upravil upman dne 07.11.2012 16:10, před 11 let
PeropPeropČlen
Přidáno před 11 let
Já sice mám duo control s automatickým přepínáním,i přesto raději jednu láhev uzávěrem zavřu i když mám připojené obě láhve. a když náhodou dojde plyn,tak jenom otevřu kohout a mám jistotu,že mám jednu láhev plnou. A když jedu do Německa,tak nejprve čerpám německou láhev,kterou tam mohu vyměnit. Per.
cestovatel ze Šumavy;y
Trip Ja-RoTrip Ja-RoČlen
Přidáno před 11 let
Kouzla písmenek..., nevíte prosím někdo, jak je to u S 3002 P ?
Jarka + Roman+ Štěpán + Kuba + 2 kníračí slečny ( Magie a Berry )
Zdenek a AlenaZdenek a AlenaČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

Perop napsal:

Já sice mám duo control s automatickým přepínáním,i přesto raději jednu láhev uzávěrem zavřu i když mám připojené obě láhve. a když náhodou dojde plyn,tak jenom otevřu kohout a mám jistotu,že mám jednu láhev plnou. A když jedu do Německa,tak nejprve čerpám německou láhev,kterou tam mohu vyměnit. Per.


přesně tak sem to musel dělat i já, přepínalo mně to nevyzpytatelně z jedný bomby na druhou, i když jsem nastavil jednu zelenou tedy první.
Tak jsem vždy měl jednu zavřenou uzávěrem bomby a jen když jsem tušil, že by plyn v noci mohl dojít tak jsem nechal otevené obě dvě.
:_
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 11 let
- Sání chytne za jízdy tak že se to chová jako fixírka (vytáhne to oheň ne dovnitř šneka ale ven směrem z karavanu). Shoří hořák (CU plech a občas vyteče i ten hliníkový odlitek (obdélník se sáním) co kouká zpod podlahy. Fotky už jsem sem kdysi dával :)
- komínový kryt pro topení za jízdy jsem u nikoho v životě neviděl (všichni měli standartně ten rovný)
- vyteklých hořáků jsme na dílně měli už docela dost, všichni vytekli na topení za jízdy (neznám jinou příčinu vyteklého hořáku)
- to prodloužení komínku je kvůli sněhu ne kvůli obrácení tahu

Je možný že se dá topit za jízdy s tím komínkem ale zkušenost s tím nemám.
Je možný že někdo s rovným komínkem úspěšně topí - má sání schovaný (aerodynamicky krytý např. nápravou nebo rámem) aby to nedostalo fixírkový efekt ale to je jen moje spekulace.
kocisjirkakocisjirkaČlen
Přidáno před 11 let
Nezlobte se na mě, ale topení za jízdy považuji za zpanštělost.
I když přijedu na místo při minus 20, hned zapnu topení a než cosi kdesi, ustavení karavanu, pozdravení kamaradů, děcka postaví sněhuláka, mamka postaví na svařák...
Pomalu se vyslékám a nespotím se.
Do hodiny je v karavanu jako v chlívku - myslím teplo.
Duo-kontrol jsem kdysi chtěl, ale vzhledem k tomu že mám takový zlozvyk vstávat na dovolené a o prázdninách mezi čtvrtou a pátou tak mi to nevadí.
Navíc si hlídám hladinu orosením, takže ani měřák (viz. forum prusvitný lahve apd) nepotřebuju.
JK
... taková normální rodinka!@!rp)!g
upmanupmanČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

kocisjirka napsal:

Nezlobte se na mě, ale topení za jízdy považuji za zpanštělost.
I když přijedu na místo při minus 20, hned zapnu topení a než cosi kdesi, ustavení karavanu, pozdravení kamaradů, děcka postaví sněhuláka, mamka postaví na svařák...
Pomalu se vyslékám a nespotím se.
Do hodiny je v karavanu jako v chlívku - myslím teplo.
Duo-kontrol jsem kdysi chtěl, ale vzhledem k tomu že mám takový zlozvyk vstávat na dovolené a o prázdninách mezi čtvrtou a pátou tak mi to nevadí.
Navíc si hlídám hladinu orosením, takže ani měřák (viz. forum prusvitný lahve apd) nepotřebuju.
JK


No ono hodne zalezi jak stare mas deti; my jezdili s nasima dvojcatama od jejich 1/2 roku do skal a za jizdy jsme museli topit, protoze jinak meli zimu a nastydli by nam. Znamenalo to udrzet v aute stalych 23st a to bez zaponuteho topeni, ac na minimum, za jizdy neslo. Samo, ted uz to neresime, prckum jsou 2 a tak je oblekneme stejne jako sebe.
Sport freaks family, havlicekpetr.cz, Dethleffs Globebus i 11 2010, ročně +100 dní v průměru na cestách, free camping rulez
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,041,343 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.21756 sekund | Průměrně za: 0.21756 (0) sekund | Dotazy: 149 | Použitá paměť: 2.39MB/2MB