PLAFČlen Přidáno
před 16 letAhoj ve spolek .
Jen se chci zeptat . Už se tu o tom někde psalo , ale nemohu to najít . Potřeboval bych schéma zapojení třinácti pólové zásuvky , popřípadě jak je propojená přechodka třinácti - sedmipólová. Nechce se mi to na karavanu předělávat , raději předělám auto .
Díky moc
Petře pošlu ti to na email:_
furgonČlen Přidáno
před 16 letJarda a Zuzka
Fiat 2.3 Carado 448
furgonČlen Přidáno
před 16 leta než jsem to našel tak mě předběěhli dva:c:c:c
Jarda a Zuzka
Fiat 2.3 Carado 448
PLAFČlen Přidáno
před 16 letDíky za radu všem , je vidět , že to tu je samý odborník ;n. Zítra jedu pro bydlíka tak udělám pár fotek .
Ještě jednou děkuji:_
Ludek LiberecČlen Přidáno
před 16 letUž se těšíme na nový bydlísek;M
Jestli můžu poradit, osvěčil se systém west, do nějž lze zapojit i 7 i 13 kolíků bez adaptérů.
dcpajaČlen Přidáno
před 16 letKdyž už se toto téma načalo, může mi prosím někdo poradit, jak je složité předělat na autě zásuvku ze 7kolíku na 13 kolík?Děkuji
PLAFČlen Přidáno
před 16 letKdyž máš schéma zapojení tak to moc složité není . Nejhorší bude natáhnout dráty od baterky k zásuvce . Budu to řešit čtyřkou kabelem přez extra pojstku u baterky . Starou zásuvku si nechávám , a místo druhé sedmipólové předělám třináctipólovou a kabely ke světlám podvozku přemostím z druhé .
Celá přestavba proběhne po výjezdu do Liberce .
Snad to dobře dopadne a nevyhoříme . Hoříí karavan šalalalali.
Ahoj a ať se kolečka točí.
PetrNČlen Přidáno
před 16 letK baterce to nestačí! Ten druhý tlustý kabel musíš mít ke spínací skříňce, aby Ti to odpojovalo lednici při vypnutém motoru!!!!
PLAFČlen Přidáno
před 16 letOdpojovací kabel je již natažen z kufru od zásuvky . I kdyby lednička běžela z autobaterie , tak jen pouze po dobu nákupu , nebo maximálně dvě hodiny . Pro tento účel je baterka koupená silnější . Na starém karavanu odzkoušeno a po dvou a půl hodinách vpohodě nastartoval a odjel . Dobíjení baterie neřeším , protože svítím pomocí světel na denní svícení.
Upravil PLAF dne 30.09.2008 20:08,
před 16 letPetrNČlen Přidáno
před 16 letNo jak myslíš.....Ale originál kabel k zásuvce v kufru není v žádném případě dimenzován k napájení lednice v karavanu! Takže Ti může i shořet, navíc nemá samostatnou pojistku...... Kabel k lednici by měl vést jako samostatné vedení včetně pojistky celým autem až k silovému kabelu u spínací skříňky. Když už táhneš stejný kabel stejnou cestou k baterii, nechápu proč si s tím druhým zakládáš na problém....:x
PLAFČlen Přidáno
před 16 letPeťo , na žádný problém si nezakládám , jsem opatrnej , aby mi jak auto tak i karavan nevyhořel. Než jsem začal něco zapojovat , celé auto jsem si prolezl a konzultoval s výrobcem . Kabel k zásuvce v kufru jde přes pojistku , vypíná se spínací skříňkou a jeho průměr je 3 mm . Až se někde uvidíme , tak si pokecáme .
Díky moc .Ahoj Petr
PetrNČlen Přidáno
před 16 letAhoj Peťo,
myslel jsem to dobře a jsem rád, že sis to všechno oběhal, abys měl jistotu!:g Když někde vidím, co jsou lidi všechno schopni pospojovat a myslet si,jací jsou kutilové, tak mě jímá hrůza.... Tak ať Ti světla svítí a lednička " ledničkuje" !!!
Spíš pro ostatní přidávám ještě zkušenost kolegy - při cestě z HR se zastavili před koncem cesty na obědě v CZ, nechali zapnutou lednici - no a pak už auto ani neblaflo!!Silný motor, silná baterie, cestou dobíjená, oběd 1,5 - 2 hodiny...... a stejně bylo zle!Pak nezbylo než běhat po parkovišti se startovacími kabely a žádat o pomoc!
Moc zdravím Petr
Upravil PetrN dne 01.10.2008 23:30,
před 16 let