Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Články: Vytáhli jsme na výlet CityCaravan C6 Prestige. - Caravan24.cz

Vytáhli jsme na výlet CityCaravan C6 Prestige.

Každý rok slavím narozeniny, asi jako každý že? :-) Ale, protože to nerad dělám někde v hospodě, už se stalo tradicí, že jezdíme na SinglTrek v Novém městě pod Smrkem. V téhle akci se skloubí výlety pro ty, kteří hledají adrenalin na bike stezkách v lese s těmi co jezdí na elektro-kolech nebo makají na vlastní energii s Cherioty po silnicích a prašných cestách. Okolí Nového města vybízí taky k výletům pro pěší i lázeňské zážitky.

V našem termínu navíc tekla řeka Kamenice, kde se konají v tu dobu i závody. Takže jsem si ráno v SinglTrek centru přivstal a dojel si horní úsek z přehrady sjet. Pro představu přikládám fotku jak to asi tak vypadá. Po sjetí vyrážíme zpět na stezky a dáváme si cca 25km okruh k hospůdce u Obřího Sudu, kde si dáváme obídek. Musím poznamenat, že nový majitel zahýbal s cenami… Světe div se, dolů… A také s kvalitou a chutností a to pro změnu nahoru. Doporučujeme návštěvu. Jen si připravte 30kč/h na parkování, čas si paní urputně hlídá ;-)

Pak přichází návrat, díky počasí a rannímu vstávání se nakládáme k pěší sekci a vracíme se do kempu, kde se jdeme uložit do našeho mini-karavánku. Město bohužel mělo kemp zavřený, takže moje plány na topení elektrikou v přívěsu nějak neklaply. Takže došlo na zadýchávání, což se naštěstí díky izolaci CC C6 relativně povedlo.
Po pár hodinách odpočinku vytahujeme naši plachtu, kterou předěláváme do kedrové lišty… Důvod je jasný, na mé narozeniny tu pravidelně leje a později sněží. Světe div se, večer opět začalo sněžit :D

Druhý den tedy díky promoknutí a vychladnutí našeho nadšení sklízíme a vyrážíme na hrad kost, kde na nás vykoukne i sluníčko. Příjemná obsluha na celém hradě nám napravuje náladu a po hodině a půl prohlídky vyrážíme do místní hradní putiky na oběd. Ceny opět velice rozumné, všeobecně se nám zdá, že se v tomto směru zlepšuje.
Po výletě nastavuji na tempomatu 130km/h a frčíme s bydlíkem a koly směr Praha, kde jsme za necelou hodinku.

Sesmolil Ivoš

SnowPigs – Outdoor Test TEAM
www.minibydlik.cz - www.snowpigs.cz

www.fimak.cz/Dokumenty/1.jpg www.fimak.cz/Dokumenty/2.jpg www.fimak.cz/Dokumenty/3.jpg www.fimak.cz/Dokumenty/4.jpg www.fimak.cz/Dokumenty/5.jpg www.fimak.cz/Dokumenty/6.jpg www.fimak.cz/Dokumenty/7.jpg www.fimak.cz/Dokumenty/8.jpg